Beantwoord

Pukcode kwijt, aanvraag lukt niet

  • 17 August 2020
  • 1 reactie
  • 29 keer bekeken

Ik heb mijn pukcode nodig maar ben hem kwijt, en kan alleen van mijn andere nummer de pukcode aanvragen, niet van de sim om welke het gaat.

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 25 August 2020, 10:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Charell, welkom en excuses voor de vreselijk late reactie! Heb je de pukcode inmiddels opgevraagd? Dat kan je gemakkelijk via onze website doen of terugvinden in MijnKPN. Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je 06-nummer en simkaartnummer? Laat even weten dat je dat gedaan hebt, dan help ik je graag verder.Â