Beantwoord

pukcode kwijt prepaid

  • 11 January 2020
  • 5 reacties
  • 75 keer bekeken

ik ben mijn pukcode kwijt en mijn simkaart is geblokkeerd door verkeerd intoetsen code

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 11 January 2020, 18:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @Rikidevree , de puk code kun je terugvinden op de kaart waar je de sim uitgedrukt hebt.

 

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Rikidevree 

Je kan je Pukcode ook online opvragen.

Vul dit formulier (← klik) in op de KPN website, je hebt alleen 06-nummer en simkaartnummer nodig

Reputatie 7
Badge +24

Hoi R, welkom op het forum. 

Is het gelukt met de tips hierboven? Anders kan ik je ook helpen. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer? Deze gegevens worden niet openbaar. 

Hoi R, welkom op het forum. 

Is het gelukt met de tips hierboven? Anders kan ik je ook helpen. 

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin de naam van de contractant, postcode en huisnummer, geboortedatum, laatste 4 cijfers van de bankrekening en het 06-nummer? Deze gegevens worden niet openbaar. 

Hallo @Alex_P , het is een prepaid, of ga ik nu weer de mist in met mijn reactie?

Reputatie 7
Badge +24

Nee hoor, ook een prepaid kan geregistreerd worden in Mijn KPN met de gegevens hierboven. Hopelijk in dit geval ook. Mocht dat niet zo zijn, dan proberen het via privéberichten op een andere manier te verifiëren.