Beantwoord

Sim not provisioned

  • 5 November 2020
  • 3 reacties
  • 283 keer bekeken

Ik heb een prepaid SIM kaart van KPN. Hij werkte goed, todat afgelopen zondag ik ineens de melding kreeg: “SIM not provisioned”. Nu heb ik geen bereik meer en kan ik de SIM kaart niet meer gebruiken. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 November 2020, 15:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Is de simkaart nog wel actief? Dus heb je op tijd opgewaardeerd of er mee gebeld ,sms of internet gebruikt?

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Keesheefteenvraag, welkom op het forum! Ervaar je dit probleem nog steeds? In principe betekent deze melding dat je toestel de simkaart niet ziet.
Soms helpt het herstarten van je toestel al. Ben je anders ook de gelegenheid de simkaart eens in een ander toestel te proberen? Anders kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij je 06-nummer en het simkaartnummer “persoonlijke opmerkingen” willen vermelden?

Reputatie 7
Badge +20

We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het opgelost is.  Anders weet je ons te vinden!

Admin: topic gesloten, mocht je ditzelfde probleem ervaren probeer dan de stappen uit mijn bericht hierboven of maak een nieuw topic aan.