Beantwoord

Simkaart en/of puc opvragen

  • 21 January 2021
  • 1 reactie
  • 136 keer bekeken

Ik kocht een nieuwe smartphone.
Deze smartphone heeft een Nano-SIM 
Mijn oude smartphone heeft een Micro-SIM
Ik moet het dus laten bij knippen maar dat kan niet tijdens de corona want de winkels zijn dicht.

Ik wou dus een nieuwe 3 in 1 SIM bestellen maar daarvoor moet ik mijn PUK code of SIM kaart nummer hebben… die heb ik niet en kan ik nergens vinden ook niet op mijn Simkaart.
Als ik op mijn.kpn.com mijn SIM of PUC code opvraag krijg ik een error en kom ik niet verder.
Ik heb een Samsung Galaxy S5 Neo die laats gecrashed is en helemaal niks meer wil, ik kan ook geen apps downloaden of updaten, ook niet via internet op pc. hij zegt “in behandeling”en doet niets.
Daarom kan ik niet de Simkaart app downloaden.

Ik heb mijn Prepaid Simkaart al gebonden aan mijnkpn. 
Ik heb een telfort prepaid maar ik word daarvoor naar kpn verwezen.

 

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 21 January 2021, 18:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Welkom, @Hiryuu, goed dat je ons gevonden hebt. Ik kan me voorstellen dat dit behoorlijk lastig is. Helaas heb ik ook niet de mogelijkheid om een vervangende prepaid simkaart aan te vragen. De enige oplossing die ik je kan geven, is om langs te gaan bij één van onze winkels. Als je op de link klikt, zie je winkel er bij jou in de buurt geopend is.