Beantwoord

Simkaart voor GPS tracker registreren

  • 30 November 2020
  • 6 reacties
  • 1060 keer bekeken

Links werken niet. Hoe registreer ik simkaarten die ik voor de GPS tracker van mijn kinderen heb gekocht? In de KPN omgeving bestaat alleen de mogelijkheid om te koppelen.

 

Admin: nieuw topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 December 2020, 11:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hoi @TBDD . Welkom op het forum.

Wat is precies je doel? Er is trouwens een speciale prepaid app Hopelijk heb je daar iets aan.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust. 

Nee, gegevens ingevuld. Geen bonus. Ik heb de kaart gekocht voor de gps tracker van mijn kinderen. Hun gegevens ingevuld. Bonus blijft uit.

Graag zorgen dat het wordt geregeld. Voelt nu als oplichterij. Neem anders contact met mij op en instrueer mij hoe ik de extra bonus kan krijgen. Mijn gegevens pakt hij niet. Gegevens van de kinderen zelf (eigen e-mail en telefoonnummer bij de SIM kaart ook niet).

 

Ik begrijp dat de simkaart nu wel werkt in de GPS tracker? Maar dat je nog een bonus mist? Gaat dat hier over: https://www.kpn.com/service/mobiel/prepaid-opwaarderen/bonustariefplan.htm  ?

 

Wat bedoel je met ‘niet pakken’ ? Wat voor foutmelding krijg je? 

Wat gebeurt er als je deze stap doorloopt?

 

Hoe kan ik de KPN Prepaid App gebruiken?

Supersimpel! Je downloadt de app voor je iPhone of Android toestel. De eerste keer als je de app opent, vragen we om je 06-nummer. Dan sturen we je een verificatie-code. Die voer je in in de app en je bent helemaal klaar om de app te gebruiken!

 

Als je direct contact wilt, kun je het beste bellen met 0800 0402

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.