Beantwoord

Sinds kort wordt mijn verbruik niet meer weergegeven in de Prepaid app

  • 23 May 2023
  • 4 reacties
  • 63 keer bekeken

Sinds kort wordt het verbruik op deze app niet meer weergeven, als ik klik op "verbruik" blijft de app maar zoeken. Ook het opnieuw installeren heeft het probleem niet opgelost. Hoe kan ik het wel oplossen?

icon

Beste antwoord door Debeuk 27 May 2023, 09:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hoi @Debeuk . Welkom op het forum.

Wat een vreemd issue.  Is er iets veranderd aan het nummer? Heb je dingen veranderd in je MijnKPN omgeving?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Debeuk ,

Staat jouw mobiele nummer nog wel gekoppeld aan MijnKPN? 
 

Zie dit topic van een andere klant (wel met een abonnement):

 

Hoi @Debeuk . Welkom op het forum.

Wat een vreemd issue.  Is er iets veranderd aan het nummer? Heb je dingen veranderd in je MijnKPN omgeving?

Ha Erwin. waarom vreemd? Er is niets veranderd aan nummer noch instellingen. Het enige dat veranderd is is dat het verbruik sinds gisteren weer wordt weergegeven. Probleem opgelost.(hoop ik) maar waardoor???

Hoi @Debeuk . Welkom op het forum.

Wat een vreemd issue.  Is er iets veranderd aan het nummer? Heb je dingen veranderd in je MijnKPN omgeving?

Ha Erwin. waarom vreemd? Er is niets veranderd aan nummer noch instellingen. Het enige dat veranderd is is dat het verbruik sinds gisteren weer wordt weergegeven. Probleem opgelost.(hoop ik) maar waardoor???

Geen idee! :-)

Maar ik ben blij dat het weer werkt.Â