Beantwoord

Smartwatch met simkaart gekocht, kan ik die vanuit Belgie activeren?

  • 29 June 2023
  • 9 reacties
  • 96 keer bekeken

heb een Smartwatch senioren online gekocht en er zit een simkaart van KPN bij maar hoe kan ik die van hier in Belgie activeren?

 

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door RBxx 29 June 2023, 14:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Daniel Teirlynck 

Dat kan niet in het buitenland, dat moet je in Nederland doen. Door een KPN prepaid simkaart direct met het KPN netwerk te verbinden gaat dat activeren dan ‘vanzelf’.

Een KPN moderator kan dit wel “op afstand” voor je doen.

Zet het 06-nummer en het bijbehorende simkaartnummer in jouw forumprofiel (klik hier). Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”, dat is alleen zichtbaar voor jou en KPN medewerkers.

Geef hier een bericht als je dat gedaan hebt.

Heb ondertussen nagezien en sorry maar is een simkaart van LEBARA, is dat KPN, want ik ken er echt niks van?

Reputatie 7
Badge +21

Heb ondertussen nagezien en sorry maar is een simkaart van LEBARA, is dat KPN, want ik ken er echt niks van?

 

Nee, dan moet je bij Lebara zijn. Ze maken wel gebruik van het KPN netwerk (in Nederland) maar met vragen kan je alleen bij hun terecht →  https://mobile.lebara.com/nl/nl/contact-us

Hartelijk dank, van een niet slimme oudere Belg 😉.

Ben terug, 

Mijn dochter moet volgende week in Nederland zijn, kan zij die activeren en dan terug in mijn toestel steken?

 

Reputatie 7
Badge +21

Ik vermoed dat het bij Lebara net zo gaat als bij een KPN prepaid.
Door de simkaart in het toestel te doen, verbinden met het KPN netwerk en een kort telefoontje wordt de simkaart geactiveerd. Daarna doet hij het dan ook in jouw toestel in België.

Hartelijk dank, als het lukt en ik kan terug contact nemen laat ik iets weten. 

Groeten en tot later misschien,

Daniel.

Reputatie 7
Badge +21

Nog even verder gekeken. Volgens de Lebara website:  https://mobile.lebara.com/nl/nl/prepaid

 

Bedankt, zal het haar zeggen.