Beantwoord

smartwatch Sanbo q17 geen gps locatie

  • 10 December 2020
  • 16 reacties
  • 1545 keer bekeken

Ik heb een smartwatch Sanbo q17 en heb hiervoor een kpn simkaart aangeschaft, prepaid. Nu kan ik wel bellen van en naar het horloge, maar de gps werkt niet. Het horloge is offline. Heb de pincode al uitgezet en het netwerk op 2g gezet. Nu lees ik op het forum dat jullie van op afstand ook instellingen kunnen wijzigen en dat dit meestal zeer succesvol is. 
 

vandaar mijn vraag of jullie mij kunnen helpen. 

icon

Beste antwoord door Aurelie081211 25 December 2020, 22:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

16 reacties

Niemand???

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Aurelie081211, welkom hier. 

Ik kom zeker wel langs, helaas wat later dan gehoopt. 

Ik heb nu inderdaad wat instellingen aangepast. Wil je eens kijken of het werkt? Zo niet kun je nog even proberen de watch uit en weer aan te zetten. Ik ben benieuwd. 

sorry voor mijn ongeduld, maar wil graag aan de slag met mijn horloge. 
 

Helaas, aan en uitgezet, maar nog steeds offline.

 

groetjes.  

Reputatie 7
Badge +20

En als je het netwerk weer op automatisch zet, of in ieder geval wat anders dan 2G?

Nee, helaas. 

Jammer, @Aurelie081211 . Ik heb nog één laatste instelling voor je aangepast. Kun je nog een poging wagen (desnoods ook weer even met herstart)

Als het straks nog niet werkt, kan ik je helaas niet verder helpen. :-(

Jammer, maar helaas. Werkt nog niet. 
 

ik krijg van Sanbo zelf nu een simkaart opgestuurd, als die niet werkt, kunnen we het horloge terugsturen. 
 

de Simkaart zit nu in een hele oude telefoon. Kunnen de kids daarmee “spelen”

 

verder superbedankt voor jullie inzet. 

Badge

Ik heb hetzelfde probleem. Dat die van jou het nu wel met de kaart van sanbo?  
 

@Db999 , hoop vandaag het kaartje binnen te krijgen. Laat het weten als hij binnen is. 
 

Sowieso kun je het mail naar Sanbo, want op hun site staat vermeldt dat bij elke q17 een simkaart geleverd wordt. Ze zijn alleen niet zo snel in reageren. 

Badge

@Aurelie081211 

bedankt! Er is wel een kaartje bij geleverd maar in de handleiding staat dat als je gps wil gebruiken je een 2g kaartje bij een winkel moet halen

Reputatie 7
Badge +21

Wat jammer dat het nog steeds niet werkt. Ik weet niet precies hoe het werkt bij Sanbo mobile, maar moet je deze simkaart niet eerst activeren en opwaarderen?

 

https://sanbomobile.nl/pages/hoe-te-gebruiken

Badge

Nee het is een kinder smartwatch waar je ook met een andere provider gebruik van zou moeten maken. Kpn kan mij niet helpen dus ik ben overgestapt en dat lukt wel. Dus het kaartje kan in de prullenbak van kpn!

 

Reputatie 7
Badge +20

Jammer dat het niet gelukt is. :( Mocht er nog weer iets zijn, laat het dan weten. Fijne dagen!

@Db999 

sorry voor de trage reactie, maar duurde allemaal wat langer door kerst waarschijnlijk. 
 

heb het simkaartje in het horloge gedaan, nadat ik hem geactiveerd had en de Sim op 2g had gezet. Daarna werkte het horloge naadloos. Gps locatie zou beter kunnen, maar het werkt wel. 

Reputatie 7
Badge +20

Super!

Badge

@Aurelie081211  bedankt! Ga ik dat ook doen