Beantwoord

Sms opwaarderen vanuit USA (werkt niet)

  • 17 June 2020
  • 3 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb een prepaid tegoed van 12,70 maar moet opwaarderen voor 10-7-2020 om mijn nummer te behouden.

dus alles ingevuld incl mijn creditcard gegevens code gehad etc. dan moet je plus bedrag en pincode sturen naar 1299 en dan staat er verzenden mislukt…. ik weet t even niet meer telefonisch kan je niemand van kpn bereiken voor overleg, geen email contact kortom zeer klantonvriendelijk want kan dus alleen via dit forum.  Nu maar hopen op een antwoord….…

 Zelfs iets plaatsen op dit  #*/ forum lukt niet

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 17 June 2020, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, @Flsunflower! Je kunt wel opwaarderen in het buitenland, maar dat gaat net iets anders dan vanuit Nederland. Alle informatie over prepaid in het buitenland vind je hier op onze website.

 

Specifiek over opwaarderen staat daar:

Hoe kan ik opwaarderen in het buitenland?

Je Prepaid tegoed waardeer je gratis en eenvoudig op, ook wanneer je in het buitenland bent. Dit is het makkelijkst via kpn.com/opwaarderen.

Wil je niet afhankelijk zijn van internet of WiFi, dan kun je er ook voor kiezen om vooraf alvast een opwaardeerbon te kopen of ‘opwaarderen via mobiel’ in MijnKPN aan te zetten.

  • Opwaarderen met je mobiel kan eenvoudig als je een persoonlijke pincode hebt. Bel dan vanuit het buitenland *100*1244#. Heb je nog geen pincode? Vraag deze dan aan via MijnKPN.

  • Heb je een opwaardeerkaart of opwaardeerbon in Nederland gekocht? Bel dan in het buitenland ook gratis *100*1244# en volg de gebruikelijke stappen om op te waarderen.

 

Mocht het ook op deze manier niet lukken, laat het weten, dan kijken we even verder.

Het was wederom een gevecht met hindernissen. Op de samsung kwam in het opwaardeerscherm t tussengedeelte niet. Daar waar je t nr invult en het bedrag kiest. Dat was ook t probleem op de ipad. alleen maar constant de link naar de uitleg en nergens om daadwerkelijk op te waarderen..Uiteindelijk via mijn iphone is t wel gelukt. Toen zag ik ook wat er uiteindelijk bij alle andere pogingen ontbrak.

ik woon in de USA dus kan geen beltegoed kaart kopen dat zou ik dus iemand in NL moeten laten doen. Maar voor nu behoud ik me nr. Dank voor de hulp. 
 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn dat het gelukt is met de iPhone! Wat een gedoe zeg.. Je kunt er nu weer even tegenaan dus! Vergeet niet om binnen 6 maanden weer kosten te maken (bellen/sms’en/mobiel internet verbruiken) en dan hoef je niet per se op te waarderen ;-).