Beantwoord

sms versturen voor nummerbehoud lukt niet

  • 8 June 2021
  • 6 reacties
  • 194 keer bekeken

Nummerbehoud lukt niet omdat ik op mijn Hema sim geen saldo meer hem. Dit is net vorige week verlopen. Nu moet ik, na ontvangst van sms van KPN, 'ja’ sturen naar 6688, maar dat gaat niet zonder beltegoed. Nu vertelt de klantenservice dat er dan geen nummerbehoud meer kan plaats vinden. Kan dit niet geloven, vandaar dat ik hier mijn vraag neerleg. Hoop dat u iets voor mij kunt betekenen.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 8 June 2021, 20:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @JGriff, welkom hier. 

Is het nummer nog wel in de lucht? Dan kunnen we het nog op een andere manier proberen. Dan hebben we we wel een klantnummer nodig van je nummer. Ook Hema heeft een klantnummer, ook al is het prepaid. Probeer dit anders te achterhalen via Hema. Een andere optie is om alsnog op te waarderen. Het is in ieder geval belangrijk dat je nummer nog wel actief is. 

 

Hi @Alex_P Na een zoektocht heb ik mijn klantnummer van de Hema gevonden het is 10523892. Het Hema nummer is nog actief, alleen opwaarderen gaat niet meer na 1 mei. Hoop dat je alsnog de nummerbehoud actie kunt uitvoeren. Alvast dank.

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Nu hopen dat het klopt. Ik heb het verzoek doorgezet om het nummer over te nemen. Ik verwacht morgen een reactie te ontvangen, nog even geduld dus.

Nou en of het klopt!! Hij doet het ! Meneer Alex u bent geweldig ! Dank en een goed weekend.

@Alex_P 

Nou en of het klopt!! Hij doet het ! Meneer Alex u bent geweldig ! Dank en een goed weekend.

Reputatie 7
Badge +24

Top! Fijn om te horen en graag gedaan.