Beantwoord

Tegoed van oud Hi simkaart overzetten naar simkaart van Simyo, hoe doe ik dit?

  • 1 March 2022
  • 1 reactie
  • 47 keer bekeken

Zag mijn vraag er zo niet bijstaan. Van een hele oude prepaidkaart HI (wat volgens mij van KPN is) zou ik toch graag de beltegoed willen overboeken naar de nieuwe kaart van simyo (wat volgens mij ook het KPN netwerk) gebruikt. Er blijft nummerbehoud voor 06-********.

De oude HI prepaidkaart is : 06********. Deze kaart is gesneuveld en dus kan ik het beltegoed niet opmaken.

Hoe pak ik dit aan?

 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 3 March 2022, 15:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7

Hoi @Klazina Kamp, welkom bij ons op het forum. Alle Hi aansluitingen zijn een aantal jaar geleden overgezet naar KPN, dat is niet het geval met Simyo aansluitingen. Simyo is onderdeel van het grotere KPN, maar het werkt verder zelfstandig los van ons. Daardoor kan er geen tegoed van Hi/KPN naar Simyo (of andere providers) worden overgeschreven. 

Op het forum van Simyo is dezelfde vraag een tijdje geleden gesteld, daar geeft Simyo ook aan dat het niet mogelijk is; Kan ik beltegoed meenemen van KPN naar Simyo?