Beantwoord

Telefoon lang niet gebruikt. Prepaid opwaarderen lukt niet

  • 16 July 2021
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

Hallo, Ik heb een kpn simkaart en heb deze lange tijd niet gebruikt. Ik probeer het saldo op te laden via de opgewaardeerdcode, maar tevergeefs. Wat is de oplossing, alstublieft

icon

Beste antwoord door Anonymous 16 July 2021, 20:19

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Goedenavond @Raul93  Je moet met  prepaid Tenminste een keer in de 6maanden gebruik maken van je kaart anders vervalt je nummer.

Je prepaid-tegoed bij KPN Prepaid is onbeperkt geldig. Er is 1 voorwaarde: je moet je mobiele aansluiting 1 keer in de 6 maanden gebruiken (bellen, sms'en, mobiel internetten of opwaarderen).

Je kan het beste wachten tot een moderator je kan helpen. 
een andere kaart kopen, of even langs een KPN shop gaan  (waarvan er steeds minder zijn).
Zet de volgende keer een tip in je agenda zodat je het niet meer vergeet

Of een klein abonnement nemen. 
Fijn weekend

Reputatie 7
Badge +16

Goedenavond @Raul93! Heel duidelijk antwoord van @Cristien (:thumbsup_tone4:, dank je wel)! Weet je hiermee voldoende of wil je graag dat ik de status van de simkaart voor je nakijk?

Dat laatste kan ik doen, op basis van het 06 nummer en simkaartnummer: vul je deze gegevens in, in jouw Forum profiel? Het simkaartnummer kun je terug vinden op de simkaart of op het kaartje van de pukcode (onder de streepjescode). Je mag deze noteren in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’.

Ik lees graag of je voldoende geholpen bent of dat ik nog wat voor je kan betekenen! 

Goedenavond @Raul93! Heel duidelijk antwoord van @Cristien (:thumbsup_tone4:, dank je wel)! Weet je hiermee voldoende of wil je graag dat ik de status van de simkaart voor je nakijk?

Dat laatste kan ik doen, op basis van het 06 nummer en simkaartnummer: vul je deze gegevens in, in jouw Forum profiel? Het simkaartnummer kun je terug vinden op de simkaart of op het kaartje van de pukcode (onder de streepjescode). Je mag deze noteren in het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’.

Ik lees graag of je voldoende geholpen bent of dat ik nog wat voor je kan betekenen! 

Hallo shyrin.. Bedankt voor je antwoord, Helaas is het probleem niet opgelost.Het lijkt erop dat ik niet zal profiteren van het tegoed dat ik heb gekocht. Ik denk dat de enige oplossing is om een ​​nieuwe simkaart te kopen, en dat wil ik niet .

Reputatie 7
Badge +16

Alles valt of staat met de status van de simkaart, @Raul93. We kunnen de status van de simkaart voor je nakijken en dat kunnen wij doen op basis van het 06 nummer en simkaartnummer. Vul je deze nog even in, in jouw Forum profiel? Bellen, chatten of langs komen in één van onze winkels kan ook! 

  • Telefonisch via 0800 0402: van maandag t/m vrijdag bereikbaar tussen 8 en 20 uur en zaterdag tussen 8 en 17 uur. Zon en feestdagen gesloten. Voor storingen en technische problemen zijn wij altijd 24/7 bereikbaar.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.