Beantwoord

Telefoon verloren, nieuwe simkaart (prepaid)

  • 17 January 2024
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Hallo,

Ik ben een poosje geleden mijn telefoon verloren. Ik heb destijds telefonisch contact opgenomen met KPN, en die hebben het nummer toen geblokkeerd.

Ik heb inmiddels weer een nieuwe telefoon, en ik zou graag mijn oude nummer weer willen gebruiken.

 

Mijn vraag is, kan ik een nieuwe simkaart krijgen? Ik heb al gegoogled, maar ik heb helaas de PUK code niet meer. Ook heb ik het pasje niet meer waar de simkaart inzat.


Wel heb ik een account bij KPN, die nog gekoppeld is aan mijn nummer.

 

Alvast bedankt!

 

Groet.

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 19 January 2024, 12:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @baadr, welkom bij de KPN Community!

Je kunt in jouw geval het beste langs een KPN winkel bij jou in de buurt gaan. Daar kunnen ze een nieuwe simkaart koppelen aan jouw oude nummer en loop je daarna al bellend de winkel uit.

Heb je geen winkel in de buurt? Dan kun je het beste even met ons bellen: 0800 0402. Je kunt daar de situatie uitleggen en een nieuwe simkaart aanvragen.

Reageer