Beantwoord

Unlimited langzaam, maar mijn 5 GB bundel nu ook

  • 7 April 2024
  • 9 reacties
  • 66 keer bekeken

Ik heb een telefoon met twee Sims. Op de kpn prepaid sim heb ik zowel een unlimited data bundel genomen maar dat werkte zo slecht dat ik een 5g bundel heb genomen. Maar die staat ondanks dat ik probeer Google maps enzo te gebruiken nog steeds op nul verbruik:-( ik heb mijn internet op deze Sim gezet en er staat ‘current period 235 MB’ als totaal verbruik. 

icon

Beste antwoord door PeterG 7 April 2024, 15:00

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De unlimitid data bundel is nu in gebruik voor een periode van een hele maand vanaf het moment dat u hem gekocht heeft. Deze is traag ja. Dat staat er als het goed is ook gewoon bij, dat die traag is.

Zolang de unlimitid bundel gebruikt word, zolang worden andere later aangeschafte bundels niet gebruikt.

Oy kan ik op een of andere manier de snelle aanzetten want dit is onbruikbaar 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @HelmaD ,

Helaas kun je die trage bundel "onbeperkt internet" niet uitzetten. Na 31 dagen stopt de bundel vanzelf. Tot die tijd blijft het behelpen. Een appje of een e-mail ontvangen lukt nog wel, maar veel meer gaat het helaas niet worden.   

Ook niet via de #klantenservice dus? Wat jammer. Ik zou er zomaar nog eens 5GB bij kunnen kopen als het wel zou werken.. 

Reputatie 7
Badge +28

Nee, maar nu weet je het tenminste wel voor een volgende keer. Koop nooit meer die trage bundel, als je bv Google Maps wilt gebruiken.  

De prepaid onbeperkt* online bundel is maar 128 Kbps.

Dat staat ook vermeld. 

https://www.kpn.com/prepaid/bundels

Hij duurt 31 dagen. Ook via de klantenservice is dat niet voortijdig uit te zetten. 

*unlimited is niet de naam bij prepaid 

Nooit meer nemen dus. Ik pleit er al jaren voor ze of iets meer snelheid te geven of gewoon af te schaffen. 

En eh. 5 GB per maand prepaid à € 22.... dan is abonnement echt veel goedkoper en zorgeloos.

Reputatie 7
Badge +24

Ook niet via de #klantenservice dus? Wat jammer. Ik zou er zomaar nog eens 5GB bij kunnen kopen als het wel zou werken.. 

Bij Simyo heeft u voor 8 euro per maand 12 GB*. Lijkt me aantrekkelijker dan prepaid bundels kopen…

* indien u internet thuis van KPN heeft

Ja ik heb zelf de fout gemaakt. Ik woon niet in NL dus geen thuis internet abonnement 

Het is toch écht wachten totdat de 31 dagen voor de bundel afgelopen zijn. Dan gaat de andere bundel pas lopen. Mits die nog in z'n geldigheidsperiode zit.

Bundels alleen bruikbaar binnen de EU-regio.

Reageer