Beantwoord

Van T-mobile prepaid naar KPN abonnement

  • 17 August 2023
  • 3 reacties
  • 77 keer bekeken

Ik heb momenteel een prepaidkaart van T-mobile en wil overstappen naar een KPN abonnement, met nummerbehoud. 

In het invulformulier voor sim only abonnementen gaat het alleen over het overstappen van een abonnement bij een andere aanbieder naar een abonnement bij kpn.

Maar ik heb dus geen abonnement bij T-mobile dat opgezegd moet worden; ik heb een prepaid kaart van t-mobile. Die optie zie ik nergens genoemd. Wel van kpn prepaid naar kpn abonnement, maar dat is dus ook niet wat ik zoek. 

Ik kan natuurlijk gewoon een abonnement afsluiten bij kpn, maar dan krijg ik een ander nummer en dat wil ik niet. 

Hoe doe ik dit?

icon

Beste antwoord door GeSp 17 August 2023, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @A1972 

 

De website is daar erg onduidelijk over, hier wordt aangegeven dat het gewoon moeten kunnen: https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/overstappen/prepaid-naar-abonnement.htm

Maar op het invulformulier hebben ze het i.d.d. alleen over een abonnement.

Als je nummerbehoud aanvinkt en de optie Over 3 werkdagen (versneld) moet het volgens mij gewoon lukken.

 

Je kan ook even het nummer op die pagina (rechts bovenin) bellen om het na te vragen:

Hulp nodig? Bel KPN:

088-7650017 (ma - zo 08:00 - 20:00u)

Ik heb dat nummer gebeld en het is geregeld. 

Reputatie 7
Badge +18

Fijn dat het geregeld is @A1972 👍