Verificatie SMS komt niet binnen

  • 7 September 2022
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleen als hierboven omschreven!

Van alles al geprobeerd helaas zonder resultaat!

SMS ontvangst en verzenden werk goed op bepaalde diensten na, waaronder jullie eigen KPN Prepaid app. en Gezondheidszorg.nl , en wat nog meer/  en dat is toch wel heel belangrijk!

Als ik opwaardeer met KPN prepaid via het internet en mobiel passwrd. wijzig om in te loggen bij MijnKpn.com krijg ik wel een SMS bevestiging, hoe dan???

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt en neem aan dat jullie hier serieus mee aan de slag gaan!

E-mail: *****  Tel. Motorola G5+ (XT1685)  Android v. 8.1.0

Groet :-( :-( Loekie. P.S. mijn KPN mob.nr. is:  06*****

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt. Ook privégegevens verwijderd. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Loekie. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je deze sms’jes niet ontvangt. Heb je de mogelijkheid om jouw prepaid simkaart in een ander toestel te stoppen om te bekijken of het daarop wel binnenkomt. Op deze manier kunnen we snel achterhalen of het probleem in het toestel of simkaartje zit. Als dit ook niet werkt wil ik je vragen om jouw gegevens achter te laten in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!😊

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden!😊

Dank je wel tot zover Vikash, bedankt het probleem doet zich alleen voor bij MIJNZORGDOMEIN.NL deze sturen automatisch een SMS code om je ziekenhuis afspraken te kunnen bekijken…

mijnzorgdomein.nl kan ik niet benaderen als particulier kan alleen dig. via de zorgverlener c.q. huisarts, hebben zij gedaan en alles (06 nummer) staat correct in hun “systeem” zeggen zij.

Alle andere diensten zoals DigiD.nl werken wel met met terugkoppeling SMS, is toch vreemd?

Deze reactie is een beetje laat maar wij zijn op vakantie geweest ….

Dank voor jouw Reactie

J.v.S.

Hallo @Loekie. en @Vikash , het is https://zorgdomein.com/ en niet de eerdergenoemde domeinnaam.

Verder is het zo dat als een zorgverlener je doorverwijst naar een andere zorgverlener, bijvoorbeeld de huisarts stuurt je door naar het ziekenhuis voor een nader onderzoek, krijg van een mail van zorgdomein met daarin een code om in te loggen bij zorgdomein om de aanvraag in te kunnen zien en te downloaden.

Persoonlijk heb ik nog nooit een SMS via zorgdomein ontvangen.

Mocht het bij jou wèl via SMS gaan, zie dan onderstaande uitleg op de pagina van zorgdomein:

 

Hallo @Loekie. en @Vikash , het is https://zorgdomein.com/ en niet de eerdergenoemde domeinnaam.

Verder is het zo dat als een zorgverlener je doorverwijst naar een andere zorgverlener, bijvoorbeeld de huisarts stuurt je door naar het ziekenhuis voor een nader onderzoek, krijg van een mail van zorgdomein met daarin een code om in te loggen bij zorgdomein om de aanvraag in te kunnen zien en te downloaden.

Persoonlijk heb ik nog nooit een SMS via zorgdomein ontvangen.

Mocht het bij jou wèl via SMS gaan, zie dan onderstaande uitleg op de pagina van zorgdomein:

Dank je wel, klopt inderdaad het internetadres is http://   etc. maar dat gebruikten wij ook al..

Hier kan je overigens wel een tekstberichtje achterlaten, heb ik gedaan met 06 nummer en e-mailadres,

Ook daar wordt niet op gereageerd!! HALLO is daar nog iemand die de moeite neemt om de achtergelaten berichtjes te bekijken EN te beantwoorden!? https://zorgdomein.nl  ??

De overige 2 steppen ook al een paar keer uitgevoerd, geen resultaat!