Beantwoord

Verificatiecode

  • 4 November 2020
  • 1 reactie
  • 102 keer bekeken

Ik wil het ‘mobiel en sms opwaarderen’ en het ‘automatisch opwaarderen’ inschakelen. Als ik op betalingsgegevens instellen geklikt heb en de verificatiecode invoer die ik op mijn mobiel heb gekregen, krijg ik steeds de melding dat deze onjuist is, waardoor ik dit dus niet kan instellen.. Wat gaat hier mis?

icon

Beste antwoord door Robin_ 10 November 2020, 13:46

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 5
Badge +8

Hoi LisanneK1995, allereerst nog van harte welkom op ons forum!

Erg lastig dat je niet verder komt met het aanmelden. Normaal ontvang je een code om te registreren waarna je zelf een pincode dient aan te maken. Mogelijk gaat het daar niet helemaal lekker. Probeer de stappen hier: automatisch opwaarderen op onze website dan ook eens. 

Ik ben benieuwd of het zo wel is gelukt.

Reageer