Beantwoord

Verkeerde bundel ontvangen

  • 18 July 2021
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Ook ik heb deze week een verkeerde bundel ontvangen. Via prepaid app bestel ik altijd de bundel 1GB maar heb Zorgeloos On Line ontvangen. Dacht dat voor een maand geen probleem te vinden maar 128 Kbit/s is niet te doen! Inmiddels ook een 1GB besteld. Wil graag dat de bundel ZOL stopt zodat ik iPhone weer normaal kan gebruiken?

icon

Beste antwoord door Noordzee 18 July 2021, 12:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @PlienA ,

Helaas kan de Zorgeloos Online bundel niet voortijdig worden gestopt. 
 

Je zult deze bundel een maand lang moeten uitzingen. Ik had graag wat anders geschreven, maar het is niet anders. 
 

Pas na die maand ga je over op een nieuw aangeschafte bundel. 

Dat zou van de zotte zijn! 

Reputatie 7
Badge +17

Dag @PlienA, welkom op het KPN forum! Wat @Noordzee schrijft, klopt helemaal. Een bundel dat geactiveerd is, is helaas niet vroegtijdig te stoppen. Daarbij is het ook niet mogelijk om een andere bundel er overheen te activeren. Je zult dus eerst de periode van Zorgeloos Online moeten afwachten. Daarna kun je een nieuwe bundel activeren. De Zorgeloos Online bundel hernieuwt overigens automatisch. Het is daarom belangrijk om de bundel wel stop te zetten via de KPN Prepaid app. 

Ik heb gisteren contact met Klantenservice gehad en daar werd mij gezegd dat de bundel ZOL stopgezet zou worden! Ik zie dat dat niet is gebeurd. Dit houd in dat ik buitenshuis mijn iPhone niet kan gebruiken en ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider.

Reputatie 7
Badge +17

Zoals al eerder gezegd: het stopzetten van de Zorgeloos Bundel kan niet. Het is alleen mogelijk deze niet automatisch te laten hernieuwen. 

Ik vind het heel bijzonder dat KPN de door hen gemaakte fout niet kan herstellen en dat er niet wordt meegedacht om tot een oplossing te komen. Ik stap over op een andere provider.