Beantwoord

Vervangende simkaart voor prepaid aangevraagd maar een postpaid-kaart ontvangen

  • 15 March 2022
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Onlangs heb ik een vervangende simkaart aangevraagd na de oproep van KPN om dit te doen voordat het 3G netwerk uitgaat. De simkaart die ik tot nu toe heb gebruikt is een prepaid kaart, maar de vervangende kaart is post-paid (aldus de pakbon). Dus als ik het goed begrijp sim-only. Ik heb hem nog niet geactiveerd.

Kan ik op de nieuwe ook beltegoed zetten en gebruiken of werkt deze nieuwe kaart alleen als ik een abonnement afsluit?

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 March 2022, 19:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Hoi @F.O. Rumnaam . Welkom op het forum.

Postpaid zou beteken dat je een abonnement bij ons hebt. En ik begrijp juist dat jij prepaid hebt.

Kun jij je profiel aanvullen en mij dan hier een seintje geven? Dan kijk ik even mee. 

Hoi @Erwin_, ik heb mijn profiel ingevuld.

Ik zie inderdaad alleen een prepaid bij ons geregistreerd. Hoe heb je die vervangende precies aangevraagd, als ik vragen mag? En zit er bij jou ook een KPN winkel in de buurt? Want daar kun je ook direct een nieuwe halen. 

@Erwin_ dat heb ik via deze pagina gedaan.

https://www.kpn.com/service/mobiel/vervang-je-simkaart.htm

Ik ga er van uit dat die nieuwe SIM kaart gewoon geactiveerd kan worden. Kun je dat eens proberen? Ik vermoed dat de tekst op die pakbon onjuist is. 

@Erwin_ heb simkaart geactiveerd en kan er tegoed op zetten. De pakbon klopte dus inderdaad niet.

Dank voor de hulp :)

Dank voor de update, @F.O. Rumnaam .  Ik zal eens intern gaan navragen of hier meer meldingen van zijn gekomen. 

Fijn dat het gewoon werkt!