Beantwoord

Vraag over onbeperkt online prepaid in het buitenland

  • 30 June 2023
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Hallo, ik had een vraag. Mijn familie en ik zijn van plan om op vakantie te gaan naar frankrijk. We willen graag gebruik maken mifi-router. We waren aan het denken om een 'prepaid onbeperkt online' simkaart te kopen. 
Mijn vraag is, of deze bundel inderdaad onbeperkt is in Frankrijk ivm met fair use policy, of dat er een bepaalde hoeveelheid GB plafond is.

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 4 July 2023, 10:35

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Het is inderdaad onbeperkt online gedurende 31 dagen, maar wel heel langzaam (128 Kbit/s).
Genoeg voor eenvoudig internet gebruik met een telefoon zoals een appje of mail (zonder plaatjes).

In een MiFi-router gedeeld met meerdere gebruikers onbruikbaar.

Reputatie 7
Badge +20

Het is inderdaad onbeperkt online gedurende 31 dagen, maar wel heel langzaam (128 Kbit/s).
Genoeg voor eenvoudig internet gebruik met een telefoon zoals een appje of mail (zonder plaatjes).

In een MiFi-router gedeeld met meerdere gebruikers onbruikbaar.

Zoals hierboven al wel genoemd zijn deze hier niet het handigst voor, en gezien ze een 06-nummer hebben zijn ze daar ook niet voor bedoeld (ACM)
Ik wil daar nog even aan toevoegen dat je voor een mifi router het beste een internet-only abonnement kunt nemen, je kunt daarbij ook kiezen voor een maandelijkse opzegtermijn en je kunt daar ook MB's mee delen.