Waar blijft mijn €7,50 beltegoed?

  • 15 May 2021
  • 11 reacties
  • 130 keer bekeken

*************** wil graag 7,50 extra beltegoed bij geschreven op telefoon no *********** waar om zo lang wachten gr

*Admin: Gegevens verwijderd i.v.m. privacy en een eigen topic voor je vraag aangemaakt. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Welkom op ons KPN Forum @subaru26! Omdat je je gegevens in je bericht had gezet, kon ik meteen even met je meekijken. Het betreffende nummer heeft op 12-06-2020 al het bonustegoed ontvangen. Dat is bijna een jaar geleden. Van dat tegoed is niets meer over. Je hebt op dit moment nog €10,00 zelf opgewaardeerd tegoed en €0,64 over van het (€2,50) simkaart activatie Bonus tegoed. 

bij elke nieuwe op waardering krijg je bones tegoed waar om nu niet

Wat een jaar is geleden noem ik oude koeien uit de sloot halen is geen antwoord op een vraag van nu

Reputatie 7
Badge +21

bij elke nieuwe op waardering krijg je bones tegoed waar om nu niet

Aha @subaru26 , het gaat dus niet over de activatie bonus.

Dan heb je het over het KPN Prepaid Bonustariefplan. Heb je dat via de KPN Prepaid app geactiveerd?
Je had bij €10 (zelf opgewaardeerd) een bonustegoed van €5 erbij moeten krijgen.

Anders moet @Lisa hier ook nog even naar kijken.

bij elke nieuwe op waardering krijg je bones tegoed waar om nu niet

Aha @subaru26 , het gaat dus niet over de activatie bonus.

Dan heb je het over het KPN Prepaid Bonustariefplan. Heb je dat via de KPN Prepaid app geactiveerd?
Je had bij €10 (zelf opgewaardeerd) een bonustegoed van €5 erbij moeten krijgen.

Anders moet @Lisa hier ook nog even naar kijken.

dat bedoeld  subaru26 bedankt rbxx

even na kijken  @Lisa 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @subaru26! Aah, ik dacht inderdaad dat je de €7,50 starttegoed bedoelde, die je ontvangt als je het nummer toevoegd aan je KPN ID. 
Het bonustariefplan is iets anders. Dit dien je van te voren te activeren, zoals RBxx ook al aangeeft. Het Bonustariefplan stond niet aan (en is nog niet eerder geactiveerd geweest). Dit heb ik nu voor je aangezet. Voortaan, wanneer je opwaardeert, wordt het bonustegoed automatisch bijgeschreven. :blush:

bij elke nieuwe op waardering krijg je bones tegoed waar om nu niet

Aha @subaru26 , het gaat dus niet over de activatie bonus.

Dan heb je het over het KPN Prepaid Bonustariefplan. Heb je dat via de KPN Prepaid app geactiveerd?
Je had bij €10 (zelf opgewaardeerd) een bonustegoed van €5 erbij moeten krijgen.

Anders moet @Lisa hier ook nog even naar kijken.

dat bedoeld  subaru26 bedankt rbxx

 

 

Hi @subaru26! Aah, ik dacht inderdaad dat je de €7,50 starttegoed bedoelde, die je ontvangt als je het nummer toevoegd aan je KPN ID. 
Het bonustariefplan is iets anders. Dit dien je van te voren te activeren, zoals RBxx ook al aangeeft. Het Bonustariefplan stond niet aan (en is nog niet eerder geactiveerd geweest). Dit heb ik nu voor je aangezet. Voortaan, wanneer je opwaardeert, wordt het bonustegoed automatisch bijgeschreven. :blush:

dan kun je ook het bones bijschrijven van de laatste op waardering ook al stond het niet aan     50 jaar lid van kpn ben ik

 

 

 dat niet aan 

Reputatie 7
Badge +21

Deze herhaalde reacties hebben geen nut @subaru26 .
​​​​Zodra ​​@Lisa aanwezig is, zal ze hier vanzelf weer reageren.

Reputatie 7
Badge +17

Daar zijn we je dankbaar voor @subaru26. Staat erop (€5,00)! Wel onder bonustegoed zoals het hoort :wink:

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Dan horen we het hier graag. 

Daar zijn we je dankbaar voor @subaru26. Staat erop (€5,00)! Wel onder bonustegoed zoals het hoort :wink:

Laat je het weten als je nog vragen hebt? Dan horen we het hier graag. 

bedankt😂