Beantwoord

Waaraan maakt mijn GPS tracker zijn beltegoed op?

  • 9 April 2023
  • 4 reacties
  • 135 keer bekeken

Hallo ik heb een prepaidcard voor gps tracker. Heb al een paar keer beltegoed opgewaardeerd  terwijl ik eigenlijk er geen gebruik van maak. Krijg ook geen sms terug als ik bericht stuur. Snap niet waar beltegoed aan opgaat

groeten 

kees

 

icon

Beste antwoord door GeSp 10 April 2023, 03:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @ijsland 

 

Als je de GPS tracker aan staat dan gaat het op aan internet data, hoeveel data er verbruikt wordt is afhankelijk van hoe vaak je GPS tracker zijn locatie doorstuurt, als hij dat b.v. elke minuut doet dan kost dat in ong. 1,5 maand € 10 aan beltegoed.

Hallo GeSp

Bedankt voor de reactie. Kan ik dat ook veranderen ? Maar snap nog steeds niet waarom ik geen sms bericht krijg als ik er 1 naar mijn tracker stuur

 

 

Reputatie 7
Badge +18

Hallo ijsland,

 

Ik weet niet welke tracker je hebt dus dat zou ik niet weten, als je dat kan veranderen zal dat in de documentatie van die tracker te vinden moeten zijn.

Hetzelfde geldt voor de SMS, je zult moeten kijken of je daar iets voor in moet stellen.
Misschien moet de SMS centrale nog ingesteld worden, voor prepaid die instellen op: +31653131314

Hartelijk dank. Ga mij er in verdiepen

 vriendelijke groet

ijsland