Beantwoord

Waarom is het nummer van mijn dochter opgeschort?

  • 21 November 2023
  • 4 reacties
  • 96 keer bekeken

Wanneer is de laatste keer geweest dat het nummer van mijn dochtertje is opgewaardeerd? Waarom heeft zij geen melding gekregen om weer op te waarderen? Sinds vandaag is haar nummer niet meer te bereiken.

Het gaat om een ander 06 nummer dan die van mijĀ 

icon

Beste antwoord door Noordzee 21 November 2023, 20:05

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28

HalloĀ @OpgeschortĀ ,

Het beltegoed blijft onbeperkt geldig als je Ć©Ć©nĀ keer in de zes maanden je beltegoed gebruikt door te bellen, smsā€™en of internetten. Doe je dat niet, dan zal je nummer na die zes maanden bevroren worden. Ā Je hebt vanaf dat moment nog zo'n 90 dagen de tijd om het nummer te redden door middel van een opwaardering. Daarna is het nummer definitief opgeheven.Ā 

Er worden waarschuwingen gestuurd per sms. Maar dan moet de telefoon wel aanstaan. Een telefoon die uitstaat, ontvangt ook geen sms.Ā 

Krijg je met 1244 bellen op haar telefoon nog een menu? Dan bestaat het nummer nog en kun je opwaarderen met een bon bv te kopen aan de kassa van de Bruna, Primera of supermarkt.

Krijg je ā€˜om administratieve redenen...ā€™ dan bestaat het nummer niet meer. Dan is het enige om een nieuw prepaid simkaartpakketje met dus wel een ander nummerĀ te kopen. Voor een kind onder de 12 is het nummer ivm verificaties e.d. nog niet zo belangrijk gelukkig.

Dank je. Ja het is niet anders. wel vind ik het vreemd dat er geen waarschuwing aan voorafging

Reputatie 7
Badge +28

ZondeĀ inderdaad, maar er kan gewoon een nieuw simkaartje in.Ā 

Reageer