Beantwoord

Wat is het klantnummer van mijn Prepaid?

  • 13 November 2023
  • 9 reacties
  • 152 keer bekeken

Beste KPN team

 

In verband met portering wil ik graag het klantnummer ontvangen.

Mijn gegevens zijn:

 

 

Alvast bedankt voor jullie moeite.

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 21 November 2023, 12:33

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Welkom op het Forum van KPN @Lou Rongen 

Zou je voor je eigen privacy, je 06-nummer alsmede het simkaart nummer willen verwijderen uit je topic, aangezien dit door iedereen gelezen kan worden!
Het zou vervelend zijn, als je straks wordt gebeld door een stel lolbroeken of een persoon met criminele bedoelingen.

Je 06-nummer kun je plaatsen in je forum profiel, en het simkaart nummer vermeld je in het veld “Persoonlijke opmerkingen”.

Klik bovenaan op je avatar (naast de blauwe knop met + stel je vraag), en vervolgens op Mijn Profiel.

Deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor jezelf en een moderator.

Hou er wel rekening mee, dat het enkele dagen kan duren, voordat een moderator je vraag zal beantwoorden, dit hangt af van de drukte op het forum.

Je klantnummer staat ook in mijn kpn maar ook op de factuur. En op je bankafschrift.

Reputatie 7
Badge +9

Hallo @Lou Rongen Ik zou even heel snel de privégegevens verwijderen. Dit is een openbaar forum, dus de hele wereld kan dit inzien.

Bedank voor jullie reacties. 

Helaas kan ik het onderwerp niet meer aanpassen.

Reputatie 7
Badge +9

@Lou Rongen , je privegegevens kan je beter in je profiel kwijt, daar kunnen allen KPN-mensen in kijken. Als er een KPN moderator langskomt, zal diegene wel je onderwerp aanpassen.

Reputatie 7
Badge +21

Ik had de moderators al ingeseind. Die halen dat ook nog wel weg.

Reputatie 7
Badge +10

Bedank voor jullie reacties. 

Helaas kan ik het onderwerp niet meer aanpassen.

Hoi @Lou Rongen 

Je 06-nummer en simkaart nummer zijn reeds weggehaald, dus niet meer zichtbaar voor anderen.

Reputatie 7
Badge +21

De moderators hebben jouw persoonlijke informatie in de titel ook al weggehaald.

Zet jouw 06-nummer en het simkaartnummer in het forumprofiel.
Gebruik het veld "Persoonlijke opmerkingen”. Daar kan alleen KPN het zien.

Als je aan de beurt bent zal een KPN moderator het klantnummer erbij zoeken.

Je moet geduld hebben. Door de drukte beantwoorden ze momenteel topics van 6 november.

Reputatie 7
Badge +19

Hallo @Lou Rongen, door drukte krijg je nu pas een reactie. Ik heb het klantnummer in een privébericht naar je toegestuurd.  

Reageer