Beantwoord

Wat zijn de APN gegevens voor een KPN prepaid kaart?

  • 16 June 2022
  • 6 reacties
  • 768 keer bekeken

Wat zijn de APN en andere gegevens voor een KPN prepaid kaart. Ik gebruik de kaart in een WIFI-Buddy wifi router.  Zodat ik lekker en ongestoord in FR kon internetten.  Niets van dat al.  Geen internet middels deze router. Wel had ik 2 maal een opwaardering gedaan. Die zijn inmiddels verlopen .

 

icon

Beste antwoord door GeSp 16 June 2022, 16:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hallo @Camper Mifi 

 

Zie deze post: https://forum.kpn.com/internet-9/apn-instellingen-voor-4g-kpn-prepaid-533138

Daarin staat dit en dat kan je dus als eerste proberen:

 

            APN = advancedinternet
            MCC = 204
            MNC = 08
            Verificatietype = niet ingesteld
            APN type = default
            APN-protocol = IPv4
            Roamingprotocol voor APN = IPv4
            Drager = niet opgegeven
            MVNO-type = Geen

 

Hallo @Camper Mifi 

 

Zie deze post: https://forum.kpn.com/internet-9/apn-instellingen-voor-4g-kpn-prepaid-533138

Daarin staat dit en dat kan je dus als eerste proberen:

 

            APN = advancedinternet
            MCC = 204
            MNC = 08
            Verificatietype = niet ingesteld
            APN type = default
            APN-protocol = IPv4
            Roamingprotocol voor APN = IPv4
            Drager = niet opgegeven
            MVNO-type = Geen

 

Helaas en alle inspanningen ten spijt Ik ben er helemaal klaar mee.  De WIFi-buddy gaat het retour.  Ik krijg het niet voor elkaar. Alle te goeden zijn inmiddels verstreken.  En vakantie zonder een goed werkende MIFI. Bedankt voor je reactie

 

Hmm, rustig en ongestoord van wifi/mifi genieten. Met Prepaid. Apart. Qua € zou ik niet rustig zitten. Dan kan je beter een abo hebben met een leuke bundel. En het wifi-hotspot op je telefoon activeren voor andere apparaten.

Had je trouwens WEL de pincode beveiliging van de sim uitgezet door deze eerst in een mobiel te stoppen!!?

Overigens werkt het wifi-Hotspot volgens mij wel met prepaid in een smartphone.

Reputatie 7
Badge +19

Hi @Camper Mifi, jammer om te lezen dat je er niet uit gekomen bent. 

Zoals je ziet denken we hier graag met je mee. Mocht je nog eens op zoek zijn naar tips of andere ideeën, kaart het dan gerust hier op het forum aan.

Alexandra.  Bedankt voor je bericht.  Maar zoals het er nu voorstaat krijg ik een nieuwe WiFi-Buddy.  Ik ga het weer proberen met de gegevens die ik nu heb.  Dank je. 

l.s!

 

Ik heb hetzelfde probleem als Camper mifi, ook een buddy. Doet t prima inbustrein tram en metro hier te lande maar zodra de tgv de grens over is , einde oefening. Nu lasik inmijnzoektocht op het forum dat smartphones dezelfde problemen  hebben. Dan moet kpn iets van roaming uitzetten voor die simkaart. Zou het dat kunnen zijn? En zo ja, kan kpn dit voor mij nagaan/doen?

groeten