Beantwoord

Wel beltegoed maar geen data op horloge

  • 11 June 2023
  • 8 reacties
  • 67 keer bekeken

Hallo ik heb een vraag over een horloge van mijn moeder.

het betreft een WatcToCare en deze heeft nog zo’n 30,00 euro aan beltegoed maar internet verbinding.

waar gaat er hier iets mis?

ook op mijn kpn kan ik het gebruik niet inzien maar krijg alleen het beltegoed te zien.

 

kunt u mij hiermee helpen?

icon

Beste antwoord door JolandaBr 4 July 2023, 17:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7

Hoi @JolandaBr, welkom op het forum. Het klinkt alsof het een prepaid simkaart is, klopt dat? Het beltegoed wat daarop staat kan zowel voor bellen als data worden gebruikt. 

Het kan mogelijk zijn dat het bij de instellingen van het horloge niet geactiveerd is, hebben jullie daar al gekeken naar de instellingen?

Dat klopt inderdaad. Het is een prepaidkaart.

Het horloge sinds het is aangeschaft ongeveer vanaf januari t/m nu werkte prima.

en ineens kan er alleen gebeld worden.

 

Bellen vanaf het prepaid nummer werkt dus wel, maar data werkt niet. Bestaat er een mogelijkheid de simkaart eens in een gewone telefoon te stoppen en te kijken of er dan ook mee gebeld kan worden en het internet dan wel werkt?

Hallo Gerrit,

 

Dat is wel mogelijk alleen laat dat moment nu eerst wel op zich wachten.

omdat bellen nog wel werkt hebben we dit eerst nog wel nodig.

Hoop maar dat de KPN winkel ons hier verder mee kan helpen.

 

bedankt voor de reactie,

vriendelijke groeten,

jolanda

Reputatie 7

Ik ben net als Gerrit benieuwd of het internet het in een telefoon wel doet. Als het daar ook niet werkt, is het geen instelling op de horloge. Dat zal men in de KPN Winkel ook kunnen zien, als je daarheen gaat. Laat je weten wat daaruit komt?

Toevallig heb ik het horloge opnieuw kunnen opstarten, maar helaas heeft dag ook niet geholpen. We moeten nog even geduld hebben tot ze klaar is met revalideren.

Reputatie 7

Je kunt de simkaart ook nog in een telefoontoestel proberen om te kijken wat er dan gebeurt, zoals we in onze laatste berichten noemden. Wat gebeurt er dan?

Vandaag horloge mee naar huis genomen. Opnieuw opgestart en alles werkt weer goed.

ikzelf denk dat het probleem te maken heeft met een onbeveiligd netwerk daar waar mijn moeder verblijft. Ziekenhuis/revalidatie.

Ik kan het niet anders verklaren.

Iedereen bedankt voor het meedenken 😄👍