Beantwoord

Wel betaald geen tegoed. Er is wel 20 euro afgeschreven

  • 9 June 2023
  • 5 reacties
  • 38 keer bekeken

Zaterdag hebben we 20€ betaald ( afgeschreven van de rekening) voor beltegoed voor dochter. Echter; het  staat niet op haar tegoed bijgeschreven. 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 12 June 2023, 11:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7

Hoi @Ell24, welkom bij ons op het forum. Als het beltegoed wordt aangevraagd en betaald moet het ook worden bijgeschreven natuurlijk. Gek als dat niet is gebeurd!

Heb je hiervoor al telefonisch contact met ons gehad? Dat is de snelste weg om dit te bekijken, we zijn bereikbaar op 0800-0402.

Als het via die weg niet lukt kunnen we hier ook met je meekijken, maar grote kans dat het telefonisch al gelukt is.

Telefonisch lukt het niet. Dus als je me hier kan helpen?

Reputatie 7

Zou jij je forumprofiel dan kunnen invullen @Ell24? Als je daar het bewuste 06-nummer en bijbehorende simkaartnummer invult en daarna hier een seintje geeft kan ik kijken wat ik kan zien. En kan je ook vertellen wat er telefonisch niet lukte?

Zal ik doen, 

telefonisch moest je je probleem inspreken. Vervolgens bepaalt de computer dag je het probleem op internet op moet zoeken en verbreekt de verbinding.

Reputatie 7

Als je de eerste keer belt krijg je inderdaad zoiets, als je daarna nog eens belt voor hetzelfde zal je automatisch worden doorgezet naar een collega die met je mee kan kijken.

Op je profiel zie ik de gegevens nog niet staan, dus mogelijk kan je het eerst nogmaals telefonisch proberen.