Beantwoord

Werkt een KPN prepaid in de Dominicaanse Republiek?

  • 10 May 2021
  • 2 reacties
  • 53 keer bekeken

Beste KPN Forum,

 

Binnenkort ga ik op reis naar de Dominicaanse republiek. Ik heb een KPN prepaid. Zal ik daar gewoon kunnen bellen en SMS-en of gaat dat niet werken?

Het is wel belangrijk want ik moet verificatie sms-en kunnen ontvangen voor mijn werk.

 

Met vriendelijke groet,

 

Victor999

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 11 May 2021, 13:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Victor999, welkom op ons forum!
Je kunt prepaid ook gewoon gebruiken in het Dominicaanse Republiek! Helaas kan ik weinig zeggen over de lokale dekking, daarin zijn we altijd afhankelijk van de lokale providers.
Ik zet hieronder ook nog even de tarieven voor Prepaid in het Dominicaanse Republiek.
 

Bellen, sms’en en internetten gaat niet uit je bundel, maar direct van je beltegoed.

Ik ben in Dominicaanse Republiek

Je bent in Dominicaanse Republiek en belt of sms't naar iemand in Nederland of een land in de tariefregio 'Overige landen buiten de EU'.

  • Internet:

     € 2,50 / MB
  • Bellen:

     € 2,55 / min
  • Gebeld worden:

     € 2,04 / min
  • Sms versturen:

     € 0,77 / sms
  • Sms ontvangen:

     gratis

 

Houd er overigens wel rekening mee dat een prepaid nummer komt te vervallen als deze 9 maanden niet gebruikt wordt. Hiermee worden alle transacties bedoeld zoals opwaarderen of het verbruiken van SMS,Minuten of data.

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!