Vraag

Wijziging tariefplan ongedaan maken

  • 17 August 2020
  • 6 reacties
  • 119 keer bekeken

Ik heb mijn tariefplan per ongeluk gewijzigd. De knop volgende aangeraakt en klaar was kees. Geen vraag  bv. “Gaat u akkoord?” Hoe kan ik deze wijziging annuleren en het oude tariefplan weer gebruiken?

 

Telefonisch kon de help desk geen wijziging ontdekken. Lijkt me raar dat KPN geen digitaal geheugen heeft voor dit soort afspraken tussen klant en KPN>


6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Koppe 148 ,

Gewoon nogmaals wijzigen en dan weer teruggaan naar je oude tariefplan. 

Kleine aanvulling op mijn vraag: het oude tarief plan wordt niet meer genoemd.

Reputatie 7
Badge +28

Tsjaa, als het oude tariefplan niet meer wordt genoemd, dan kun je niet meer terug. Kies een tariefplan wat jou dan het beste lijkt.

Reputatie 7
Badge +28

Tsjaa, dan kun je niet meer terug. Kies een tariefplan wat jou dan het beste lijkt.

@Koppe 148 

Heb je een tariefplan naar wens kunnen vinden? 

Nog niet. Ga mij ook buiten KPN oriënteren. Blijf met een onbevredigend gevoel zitten. Dat is blijkbaar niet anders.

Reputatie 7

Hey Koppe, wat vervelend dat het tariefplan onbedoeld is gewijzigd. Helaas, oudere tariefplannen kunnen niet worden herroepen. 

Via de KPN Prepaid App kun je jouw tariefplan wijzigen op elk gewenst moment. Dat gaat als volgt; 

1. Open de KPN Prepaid App.
2. Ga naar menu 'Instellingen'.
3. Klik op 'Tarief'.
4. Kies een gewenst tarief.
5. Klik op 'Wijzig tarief'.

Let op: oudere bundels en / of tarieven kunnen hiermee verdwijnen. Sommige tarieven zijn niet meer actueel en hebben we vervangen voor een nieuw ‘tariefplan’.
Misschien is het KPN Prepaid Bonustarief iets voor jou? Met het Bonustariefplan van KPN Prepaid ontvang je automatisch na elke opwaardering extra bonustegoed. Handig! :) 

Reageer