Vraag

Eerste maand klapt internet er steeds uit

Sinds oktober 2018 zijn wij klant bij KPN maar hebben regelmatig het probleem gehad dat onze verbinding weg viel. Begon met de WIFI en daarna viel de TV en telefoonverbinding er uit. Meerdere keren per dag moesten wij de Experiabox V10A herstarten met de hoop dat de verbinding herstelt zou worden. Vaak gebeurde dit wel maar kort daarna hadden we weer last van een wegvallende verbinding. Meerdere malen gebeld met jullie klantenservice en daar werd aangegeven dat vanuit jullie kant alles goed stond tot dat ik een medewerker gesproken had die aangaf dat het probleem bij ons thuis zat.

Uiteindelijk een monteur in laten plannen omdat ze op afstand niks konden doen. Wat blijkt de Experiabox V10A kreeg geen IP adres toegewezen. De modem werd vervangen door een andere V10A maar dat hielp ook niet. En besloot de monteur hier een geheel andere modem te plaatsen. De Experiabox V10. En alles functioneerde weer zoals het hoort.

Eigenlijk zijn we niet geheel tevreden omdat wij sinds wij klant zijn meerdere keren per maand de modem moesten resetten om toch gebruik te kunnen maken van jullie diensten.

Graag hoor ik van jullie wat jullie hier voor ons in kunnen betekenen aangezien wij wel de volle mep betalen aan abonnement maar niet optimaal gebruik van kunnen maken.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
hey Remibrii, welkom op het KPN forum! Ik kan mij goed voorstellen dat het enorm frustrerend moet zijn geweest dat jullie verbinding er regelmatig uit is gesprongen. Heel fijn dat de monteur dit heeft opgelost 😃 Ik kijk graag wat ik kan betekenen. Hiervoor heb ik je gegevens nodig. Zou je jouw forumprofiel willen aanvullen met postcode en huisnummer? Laat je hier een berichtje achter als je de gegevens hebt ingevuld? Ik hoor graag van je!
Postcode en huisnummer aangevuld
Reputatie 7
Badge +10
Hey Remibrii! Ik vermoed dat er iets mis is gegaan bij het opslaan van je gegevens in jouw forumprofiel. Deze zijn helaas niet zichtbaar. Wil je het nogmaals proberen? Ik kan dan voor je aan de slag 😃
Als het goed is moet het nu erin staan.
Reputatie 7
Badge +10
Yes, yes. RemiBrii, het is gelukt! Bedankt voor het aanvullen van je gegevens. Ik zie dat je op 24 oktober op ons netwerk bent aangesloten. Na een aantal contactmomenten met de klantenservice is de monteur op 3 januari bij je langs geweest. Gelukkig was het probleem daarna snel verholpen. Ook heeft de monteur gratis KPN Experia WiFi geïnstalleerd voor het optimaliseren van je draadloze verbinding. Heel fijn! 🙂

Als welkom krijgt iedere klant een aanbieding en/of cadeau. Jij hebt 3 maanden korting op je abonnement. Omdat je meer dan een maand last hebt gehad van deze storing krijg je van mij 2 maanden extra korting (€ 20,- p/mnd) op het abonnement. Ik zal dit in mindering laten brengen op je factuur. Vind je dat goed? 🙂

Reageer