Beantwoord

geen ontvangst bevestiging

  • 4 April 2020
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik heb 2 april een mobiel abonnement verlengd met een nieuw toestel. Geen bevestiging ontvangen? Inloggen op bestel status lukt ook niet?

Wanneer kan ik mijn toestel verwachten?

icon

Beste antwoord door Maja van KPN 7 April 2020, 14:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bekki5, welkom op het forum!

Als je geen bevestiging ontvangen hebt, lijkt het er op dat je bestelling (nog) niet goed bij ons binnen is gekomen. Via welke weg heb je de bestelling geplaatst? 

Zou je je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het telefoonnummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren, zodat ik met je mee kan kijken :slight_smile:

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!