Beantwoord

Storing TV en Internet

  • 20 October 2020
  • 10 reacties
  • 69 keer bekeken

Wat is jullie mailadres? Ik heb geen zin om weer een uur in de wacht te staan

 

icon

Beste antwoord door Lisa 20 October 2020, 20:26

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Yvonne Stuiver, Welkom op ons KPN Forum! Wachtrijen zijn verschrikkelijk. Excuses daarvoor. Wij hebben geen klantenservice die via de mail opereert. Wel helpen we je graag verder hier op ons Forum. Uit je titel maak ik op dat je een storing hebt? Vervelend! Kun je ons daar wat meer over vertellen en alvast je gegevens invullen in je profiel? Dan kunnen we eventueel met je meekijken. 

Ik heb vaak rond 17.00 uur geen internet meer op mijn computer en de tv springt in de foutcode 143. Na 1,5 uur is de storing weer voorbij. Dit is 2 weken geleden begonnen.

 

Reputatie 7
Badge +17

Dat is gek! Valt het modem rond 17.00 uur even helemaal uit en branden de lampjes dan voor 1,5 uur rood? Het klinkt als een soort kortsluiting die plaatsvindt.  
Ik kijk graag even met je mee. Kun je je gegevens nog invullen in je profiel, @Yvonne Stuiver?

Ik heb zoveel mogelijk ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

Thanks! Ik zie dat het modem op 8 oktober, 14 oktober en op 20 oktober handmatig is gereset of opnieuw is opgestart. Na het opstarten meld het modem zich weer keurig aan. Na een reset werkt het dus (als het goed is) weer, klopt dit? Irritant dat je dit steeds moet doen om weer een weekje verbinding te hebben.
Mocht het weer voorkomen, zou je dan in eerste instantie het glasvezelkastje 2 minuten stroomloos kunnen maken en hierna het modem een harde reset geven? We moeten even achterhalen komende tijd of het probleem in het modem zit of in de (glasvezel)verbinding. Als de diensten weer wegvallen, wil je dan kijken welke lampjes er welke kleur branden? 

8 oktober heb ik voor het eerst dit probleem gehad. Een uur in de wacht gezeten om te bellen. Vervolgens van alles geprobeerd om de boel weer aan de praat te krijgen met een medewerker. Uiteindelijk deed alles het vanzelf weer. Iedere keer bij een storing zet ik alles uit Modem, glasvezelkastje en tv ontvanger. Niets helpt.

Reputatie 7
Badge +17

Als je akkoord bent, reset ik even het modem op afstand. Ik ben benieuwd of hij hierop reageert. Hopelijk kan ik dan meer betekenen! :thinking:
@Yvonne Stuiver 

Ik zit nu meer dan 1 uur in de chat en ik ben nog niet verder. Dan kan je nog beter aan de telefoon hangen. Fijne avond

De tv en internet doen het nu gewoon weer. Graag niet mijn modem resetten. Ik ga slapen

 

Reputatie 7
Badge +17

Je kunt altijd een chat starten of bellen met de klantenservice. Mijn collega's helpen je graag 1-op-1 verder! Het Forum is geen chat, vandaar dat de interactie minder snel verloopt. :hugging: 
 

Reageer