Beantwoord

Storingsmelding MijnKPN bij wijzigen instellingen

  • 11 June 2020
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik probeer al enkele dagen doorschakelen van de huistelefoon voor elkaar te krijgen.

De huistelefoon is ingeschakeld op doorschakelen maar het doorschakelen gebeurd al na 2x overgaan.

Er is echter continu storing waardoor de gegevens niet opgehaald kunnen worden.

Dit zou na inloggen zelf aangepast kunnen worden.

Misschien iemand een idee?

Nou ja, morgen nog maar eens proberen.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 15 June 2020, 12:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @delfiek, welkom op het forum!
Werkt het inmiddels al weer bij jou?

Ik zie(met dank aan @PeterG) in dit topic een vergelijkbaar/hetzelfde probleem. Ervaar jij dezelfde problemen?
Als dat het geval is, kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zal ook voor jou dan een ticket aanmaken!

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!