Beantwoord

Activeren Netflix lukt niet in combinatie met een KPN Thuis abonnement

  • 17 October 2022
  • 35 reacties
  • 1557 keer bekeken

Goedemiddag,

ik heb al jaren een Netflix abonnement. Deze staat geregistreerd op mijn privé mail. Op ditzelfde mailadres hebben wij internet thuis aangevraagd met Netflix abonnement. Internet is vandaag geactiveerd maar Netflix activeren lukt niet via de knop in de mail op mobiel en pc niet. Ik heb ook geen activatiemail ontvangen wat zou gebeuren. Hoe kan ik Netflix nu activeren? Volgens een medewerkster aan de telefoon moet ik eerst mijn oude abonnement stopzetten bij Netflix en kan ik hem daarna pas activeren. Dan ben ik toch ook alles kwijt? Qua kijklijst ed? Ik begreep dat het account omgezet zou worden. Hoe moet ik dat nu doen?  

icon

Beste antwoord door Roelandkpn 21 December 2022, 11:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

35 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @WdeV96! Gelukkig hebben we het niet te moeilijk voor je gemaakt. 😉 Op deze pagina over het activeren van Netflix vindt je alle informatie. Je kan daar op de knop “Activeer Netflix” klikken. Dan wordt je vanzelf doorgestuurd naar de juiste pagina.

Je kan verder gewoon je huidige account blijven houden. 🙂

Badge

Hi @WdeV96! Gelukkig hebben we het niet te moeilijk voor je gemaakt. 😉 Op deze pagina over het activeren van Netflix vindt je alle informatie. Je kan daar op de knop “Activeer Netflix” klikken. Dan wordt je vanzelf doorgestuurd naar de juiste pagina.

Je kan verder gewoon je huidige account blijven houden. 🙂

Goedendag,

Helaas lukt het niet op de manier wat u hier boven vermeld. Krijg geen knop om te activeren, zodra ik de blauwe activeer Netflix en ID indruk. Gisteren gemeld en vandaag teruggebeld. Helaas te laat met opnemen en kreeg in mijn voice mail te horen wat ik al wist wat eraan gedaan kan worden,

Dit helpt helaas ook niet.

Met vriendelijke groeten,

Marcel.

Ik heb precies hetzelfde probleem als @Marcel1761976 vandaag abonnement van KPN gekregen maar als ik Netflix wil activeren krijg ik onderstaand wit scherm.

 

Badge

Dit heb ik nou ook

Hier exact hetzelfde probleem. In mail zit een bijlage waarop abonnement al is aangepast. 
 

 

Ervaar helaas ook hetzelfde probleem. Kan Netflix niet activeren en kom op dezelfde lege pagina die al eerder is gedeeld in dit forum. Ga ook vandaag weer proberen iemand van KPN te bereiken die me hier WEL mee kan helpen. Het lijkt er sterk op dat KPN überhaupt niet op de hoogte is van deze storing. 

Badge

Yup. Ik heb hetzelfde.

Helaas heb ik ook dit probleem. Abo activeren en koppelen aan bestaand account lukt niet. Scherm blijft leeg zoals hierboven getoond.

Ook net een melding gedaan bij de klantenservice over het niet kunnen activeren van Netflix. 

Probleem was nog niet bekend bij de helpdesk, is nu naar ICT gestuurd. 

Bijzonder. Dat zeiden ze bij mij 2-3 uur geleden ook. Kreeg zelfs SMS dat ze probleemmelding hebben gedaan intern. Zucht.

Reputatie 7
Badge +17

Gezien dat jullie allemaal hetzelfde probleem hebben lijkt me de kans groot dat ergens iets stuk is. 

@midekra, @P1B, @Marcel1761976, @Sawi, @JaccoSp willen jullie je profiel invullen? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik met deze voorbeelden naar de juiste afdeling en gaan we aan de slag het op te lossen. 

@Bram_  Heb mijn profiel ook gevuld. Mocht je die info ook nog nodig hebben 😁

Gezien dat jullie allemaal hetzelfde probleem hebben lijkt me de kans groot dat ergens iets stuk is. 

@midekra@P1B@Marcel1761976@Sawi@JaccoSp willen jullie je profiel invullen? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik met deze voorbeelden naar de juiste afdeling en gaan we aan de slag het op te lossen. 


profiel ingevuld. Gisteren Netflix geactiveerd. We hebben zelf al een Netflix account en wilden deze via kpn. Laten verlopen. Maar zoals het er nu naar uitziet gaan we dubbelop betalen. Bij KPN en Netflix 

Gezien dat jullie allemaal hetzelfde probleem hebben lijkt me de kans groot dat ergens iets stuk is. 

@midekra@P1B@Marcel1761976@Sawi@JaccoSp willen jullie je profiel invullen? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik met deze voorbeelden naar de juiste afdeling en gaan we aan de slag het op te lossen. 

Aangevuld

Badge

Gezien dat jullie allemaal hetzelfde probleem hebben lijkt me de kans groot dat ergens iets stuk is. 

@midekra@P1B@Marcel1761976@Sawi@JaccoSp willen jullie je profiel invullen? Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt. Dan ga ik met deze voorbeelden naar de juiste afdeling en gaan we aan de slag het op te lossen. 

Profiel is bijgewerkt.

Ik heb inmiddels via de app op mijn smart-tv het account kunnen aanmaken. Mogelijk is dat voor andere ook een oplossing. Groet

@Bram_ Heb net ook Netflix besteld via mijn KPN en wilde mijn bestaande’ Netflix abonnement koppelen. Helaas werkt dit niet… krijg het via de app op m'n TV ook niet voor elkaar en via 0800-0402 word ik ook niks wijzer, want die geeft een link naar de pagina die niet werkt… hoe valt dit op te lossen? Heb mn profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

@RonaldusH@Sawi@JaccoSp@midekra ik heb begrepen dat er een storing was bij Netflix zelf. Die moet nu verholpen zijn. 

Willen jullie bevestigen dat het nu weer lukt Netflix te activeren? Eventueel op dezelfde manier als @P1B dit gedaan heeft?

 

Edit: ik zie dat de activatiepagina nog steeds kapot is. Ik heb dit alsnog doorgezet met jullie voorbeelden. Probeer ondertussen de manier aangegeven door @P1B als je die hebt.

@RonaldusH@Sawi@JaccoSp@midekra ik heb begrepen dat er een storing was bij Netflix zelf. Die moet nu verholpen zijn. 

Willen jullie bevestigen dat het nu weer lukt Netflix te activeren? Eventueel op dezelfde manier als @P1B dit gedaan heeft?

 

Edit: ik zie dat de activatiepagina nog steeds kapot is. Ik heb dit alsnog doorgezet met jullie voorbeelden. Probeer ondertussen de manier aangegeven door @P1B als je die hebt.

Als je idd naar kanaal 200 gaat via de decoder en op het rode knopje drukt van de afstandsbediening, dan krijg je een scherm te zien waarin wordt gevraagd of je wilt koppelen. Dank voor je reactie! 

@RonaldusH@Sawi@JaccoSp@midekra ik heb begrepen dat er een storing was bij Netflix zelf. Die moet nu verholpen zijn. 

Willen jullie bevestigen dat het nu weer lukt Netflix te activeren? Eventueel op dezelfde manier als @P1B dit gedaan heeft?

 

Edit: ik zie dat de activatiepagina nog steeds kapot is. Ik heb dit alsnog doorgezet met jullie voorbeelden. Probeer ondertussen de manier aangegeven door @P1B als je die hebt.

 

 

De activatiepagina werkt inderdaad nog steeds niet. Via de Smart TV en NetFlix app kan ik wel activeren maar dan sluit ik rechtstreeks een abonnement bij hun af. Ik dien dan ook iDeal of Creditcard op te geven. Lijkt mij niet de bedoeling, zit ik met 2 abonnementen straks.

@RonaldusH@Sawi@JaccoSp@midekra ik heb begrepen dat er een storing was bij Netflix zelf. Die moet nu verholpen zijn. 

Willen jullie bevestigen dat het nu weer lukt Netflix te activeren? Eventueel op dezelfde manier als @P1B dit gedaan heeft?

 

Edit: ik zie dat de activatiepagina nog steeds kapot is. Ik heb dit alsnog doorgezet met jullie voorbeelden. Probeer ondertussen de manier aangegeven door @P1B als je die hebt.

 

 

De activatiepagina werkt inderdaad nog steeds niet. Via de Smart TV en NetFlix app kan ik wel activeren maar dan sluit ik rechtstreeks een abonnement bij hun af. Ik dien dan ook iDeal of Creditcard op te geven. Lijkt mij niet de bedoeling, zit ik met 2 abonnementen straks.

Pas idd maar op Zoals Ronald ook schrijft. Je moet mijns inziens gewoon koppelen via de activatielink welke door kpn in je mail is gestuurd. 
 

is toch vreemd dat men niet duidelijkheid kan geven hoe nu verder. Op dit moment loopt ons abonnement bij Netflix nog. Daarnaast heeft KPN al aangegeven dat zij ook de kosten gaan afschrijven. Activatielink werkt trouwens nog steeds niet!! 

Badge

@RonaldusH@Sawi@JaccoSp@midekra ik heb begrepen dat er een storing was bij Netflix zelf. Die moet nu verholpen zijn. 

Willen jullie bevestigen dat het nu weer lukt Netflix te activeren? Eventueel op dezelfde manier als @P1B dit gedaan heeft?

 

Edit: ik zie dat de activatiepagina nog steeds kapot is. Ik heb dit alsnog doorgezet met jullie voorbeelden. Probeer ondertussen de manier aangegeven door @P1B als je die hebt.

Voor mij geen optie. Ik heb geen Smart TV decoder via KPN. Dus voor mij is het van belang dat de activatielink gewoon werkt.

Fijn ik heb exact hetzelfde… Ik dacht laat ik ruig doen met een premium abo van €16,- kan ik gewoon niet activeren… Nu zit ik voor de tv met een zal chips maar geen netflix 

Badge

@RonaldusH@Sawi@JaccoSp@midekra ik heb begrepen dat er een storing was bij Netflix zelf. Die moet nu verholpen zijn. 

Willen jullie bevestigen dat het nu weer lukt Netflix te activeren? Eventueel op dezelfde manier als @P1B dit gedaan heeft?

 

Edit: ik zie dat de activatiepagina nog steeds kapot is. Ik heb dit alsnog doorgezet met jullie voorbeelden. Probeer ondertussen de manier aangegeven door @P1B als je die hebt.

Voor mij geen optie. Ik heb geen Smart TV decoder via KPN. Dus voor mij is het van belang dat de activatielink gewoon werkt.

Nog even voor de duidelijkheid @Bram_ , het werkt nog steeds niet. Alvast bedankt.

Activatiepagina doet het nog steeds niet