Amazon Prime bij KPN

  • 14 December 2023
  • 54 reacties
  • 7975 keer bekeken
Amazon Prime bij KPN
Reputatie 7
Badge +20

Vanaf 14 december 2023 bestel je Amazon Prime rechtstreeks bij KPN en betaal je via je KPN factuur. In dit artikel lees je meer over de mogelijkheden.

 

 

Wat is Amazon Prime?

Met Amazon Prime krijg je gratis snelle bezorging van miljoenen producten op amazon.nl en stream je onbeperkt exclusieve series, films en meer met Prime Video. Speel gratis games, ontvang gratis ingame-content en een Twitch channel abonnement met Prime Gaming. Of beheer onbeperkt je foto’s op een veilige plek met Amazon Photos.

 

Amazon Prime bestaat uit de volgende onderdelen:

  • Prime Video: 
    • Duizenden populaire tv-series en films
    • Toegang tot Amazon Originals en Exclusives
    • Kijk overal waar je wil met de Prime Video app op je tv-ontvanger of onderweg op je favoriete apparaat
    • Maak tot 6 profielen aan
    • Stream op 3 schermen tegelijk
  • Prime verzending:
    • Onbeperkt gratis en snelle bezorging van miljoenen items van Amazon.nl met het Prime logo
    • Bestellen zonder minimum bestelbedrag
    • Bezorging op de volgende dag en in geselecteerde gebieden zelfs dezelfde dag (bekijk de bezorgtijden op de productpagina wanneer je een bestelling plaatst)
  • Prime Gaming: gratis games en in-game content inclusief een gratis abonnement op Twitch.tv.
  • Amazon Photos:
    • Onbeperkt en beveiligde foto-opslag met uitstekende beeldkwaliteit
    • 5GB opslagruimte voor video
    • Foto’s en video’s delen met 5 gezinsleden via Familiekluis
    • Je foto’s zoeken en sorteren op mensen, plaatsen en dingen met moderne beeldherkenning

 

Amazon Prime bij KPN

Met Amazon Prime bij KPN heb je alles op 1 plek. Beheer je abonnement via MijnKPN of je tv-ontvanger en betaal alles via je KPN factuur. Een maandje geen Amazon Prime? Zet het makkelijk aan- en uit met de MijnKPN app. Zo zit je nergens aan vast. 

Benieuwd of Amazon Prime wat voor jou is? De eerste 3 maanden probeer je ’t op onze kosten. Daarna betaal je €4,99 per maand. Alleen bij KPN.

Bestel, activeer en gebruik

  • Bestel Amazon Prime gemakkelijk aan via MijnKPN.
  • Activeer Amazon Prime makkelijk via https://www.kpn.com/amazon-prime/activeren.htm
  • Gebruik Je betaalt pas als je internetaansluiting actief is (voor nieuwe klanten) en je jouw account hebt geactiveerd. Daarna gebruik je Amazon Prime voor een superscherpe prijs!

 

 

Hoe gebruik ik Amazon Prime?

Amazon Prime Video

Kijk op maximaal 3 apparaten tegelijk. Je kunt 6 persoonlijke profielen aanmaken, waarmee je ook films, tv-series, Amazon Originals en Exclusives kunt downloaden zodat je ze offline kunt kijken waar jij het wilt! Neem voor meer informatie over Amazon Prime Video een kijkje in het volgende artikel:

Je kunt de Amazon Prime Video app op de volgende apparaten gebruiken:

  • je KPN tv-ontvangers (m.u.v. 8001 & 1853)
  • je Smart tv (Samsung, LG, Sony, Panasonic, Hisense & meer)
  • je Chromecast, Apple TV, Nvidia Shield & Amazon Fire TV stick.
  • je computer of laptop, Smartphone of tablet
  • je game console (PS3/PS4/PS5/Xbox One/Xbox Series X/Xbox Series S) 

Prime verzending

Bestel via Amazon.nl of de Amazon app en krijg gratis verzending met Prime (geldt alleen voor producten met het Prime logo).

Prime gaming

Dit gebruik je via de Amazon Games app (PC) en via Twitch.tv.

Amazon Photos

Beheer je foto's via je webbrowser of de Amazon Photos app op smartphone, tablet of PC.

 

Heb je al een actief Amazon Prime abonnement? Zeg deze dan eerst op via Amazon zelf voordat je Amazon Prime via KPN activeert. Je kunt Amazon Prime activeren bij KPN zodra het abonnement bij Amazon is beëindigd. 

Entertainmentkorting is niet toepasbaar op Amazon Prime.


54 reacties

Reputatie 4
Badge

De aanbieding start dus vandaag, 14 december. Maar wanneer loopt de actie af?

Reputatie 7
Badge +30

Goede vraag, zoek ik uit, @Vis37!

Reputatie 7
Badge +30

Er zit geen einddatum aan de actie, @Vis37 😊.

Reputatie 3
Badge

Ik heb Amazon Prime.Maar wat is nu eigenlijk het voordeel om het bij KPN af te sluiten?

Ik zie geen verschillen, Ja de eerste 3 maanden gratis. Maar als je een Jaarabonnement afsluit bij Amazon prime ben je goedkoper uit.

Dus, waarom zou ik dit via KPN doen?

Reputatie 7
Badge +30

Dat is net wat je zelf belangrijk vindt, G.H.M Meuwissen. Als je het via ons hebt, dan heb je overzichtelijk alles op één factuur. En heb je het gemak van je MijnKPN omgeving waarin je maandelijks Prime uit, en ook weer aan, kunt zetten als je er even geen behoefte meer aan hebt. Het kan ook handig zijn, als je wel graag meerdere streaming services gebruikt, maar ze niet per sé allemaal tegelijk hoeft. We bieden inmiddels een heleboel streaming diensten aan. Dan kun je via ons heel makkelijk steeds wisselen welke je actief hebt.

Reputatie 7
Badge +7

Mooi dat er weer een streamingdienst is die op de makkelijke manier geactiveerd kan worden. Ik vind het prettig dat je snel kunt wisselen van dienst indien gewenst. In het nieuwe jaar probeer ik Prime eens, heb deze dienst nog nooit gehad.

Reputatie 6
Badge +5

Mooi om even tijdens de feestdagen te proberen.

In de agenda staat al op 12-02-2024 notitie met de opmerking Amazon Prime opzeggen 😀

Reputatie 1

Moet het wel werken.

Hier dus alles geactiveerd .

Maar geen gratis amazone prime of Prime video

Kpn weet niet hoe en amazone ook niet.

Top weer mensen 

Reputatie 5
Badge +1

Moet het wel werken.

Hier dus alles geactiveerd .

Maar geen gratis amazone prime of Prime video

Kpn weet niet hoe en amazone ook niet.

Top weer mensen 

Daarom gewoon een dienst afnemen zonder tussenkomst van kpn. Wel zo duidelijk en vaak nog goedkoper ook.

Reputatie 1

Dat heb ik normaal ook. Maar 3 mnd gratis is nooit weg. Maar ja 

Reputatie 5
Badge +1

Dan moet het wel werken, komt vast goed. Wij bestellen best vaak iets online en dat is dan vaak gratis. 

Reputatie 7
Badge +30

Het wil nog niet helemaal lukken, begrijp ik, @Mieke12. Wat gaat er mis? Heb je het in het startbericht gelinkte kennisbank artikel doorgenomen? Daarin staat uitgelegd hoe je Prime kunt activeren én hoe je het gebruikt.

 

Reputatie 1

Ik wil de 3 mnd gratis van kpn activeren

niet gratis 1 maand van prime 

Reputatie 7
Badge +30

 Het is me nog niet duidelijk wat er misgaat bij jou, Mieke. 

 

Benieuwd of Amazon Prime wat voor jou is? De eerste 3 maanden probeer je ’t op onze kosten. Daarna betaal je €4,99 per maand. Alleen bij KPN.*

Bestel, activeer en gebruik

  • Bestel Amazon Prime gemakkelijk aan via MijnKPN.
  • Activeer Amazon Prime makkelijk via https://www.kpn.com/amazon-prime/activeren.htm
  • Gebruik Je betaalt pas als je internetaansluiting actief is (voor nieuwe klanten) en je jouw account hebt geactiveerd. Daarna gebruik je Amazon Prime voor een superscherpe prijs!

 

Heb je deze stappen gevolgd om Amazon Prime aan je KPN abonnement toe te voegen, Mieke?

 

 

Let daarbij wel op deze twee punten:

Heb je al een actief Amazon Prime abonnement? Zeg deze dan eerst op via Amazon zelf voordat je Amazon Prime via KPN activeert.

* Het aanbod om Amazon Prime 3 maanden op onze kosten te kunnen uitproberen is alleen geldig voor klanten die de afgelopen 12 maanden geen gebruik hebben gemaakt van een promotie op Amazon Prime (bij KPN of bij Amazon zelf).

 

Reputatie 1

Ik weet het ook niet Maja,

Volgens kpn is alles goed gegaan.

En prime is het aan het uitzoeken nu. 

Want die weten/begrijpen  het ook niet 

Dus even afwachten nu wat er moet gebeuren 

Reputatie 1

Probleem is opgelost.

Ik heb een nieuwe link gekregen en hem opnieuw geactiveerd

Alles werkt nu👍👍

Reputatie 5
Badge +1

Veel plezier met kijken 

Het wil nog niet helemaal lukken, begrijp ik, @Mieke12. Wat gaat er mis? Heb je het in het startbericht gelinkte kennisbank artikel doorgenomen? Daarin staat uitgelegd hoe je Prime kunt activeren én hoe je het gebruikt.

 

Waarom staat er bij de kennisbank dat prime € 2,99 kost en bij de beschrijving € 4,99 dat is wel een heel groot verschil, graag een juiste reactie.

Reputatie 7

Je hebt gelijk @cornerom, dat klopt niet. 2.99 is de oude prijs die per ongeluk in de Kennisbank terecht is gekomen. Ik heb het direct aangepast naar de correcte prijs: 4.99. Dank je voor je alertheid!

Oke dat is dan duidelijk bedankt voor je antwoord 

Reputatie 1

Een probleem opgelost , ander probleem begint 2x 4,99 in rekening gebracht voor amazone prime ipv gratis.

Slecht geregeld 😡

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Mieke12, mag ik je vriendelijk verzoeken om een eigen topic aan te maken zodat we dit kunnen uitzoeken? Dankjewel. 

 

Reputatie 1

Als het goed is zijn ze er al mee bezig 

Wij hebben dit besteld 

Ook de activeer code gekregen maar krijgen hem maar niet geactiveerd 

Klantenservice kunnen ons maar niet helpen 

Prime staat al bij ons in mijnkpn dat die geactiveerd is maar toch kunnen we niet kijken en we hebben een account van prime 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Dennis Kojak Melis en welkom op het forum!

Lukt het niet via de Amazon Prime activatiepagina? Zo niet, wil je dan een eigen topic aanmaken hiervoor en aangeven wat er precies gebeurt als je de activatiepagina gebruikt? 

Dan kunnen we het daar verder met je oppakken. 🙂

Reageer