Beantwoord

Amazon Prime geen beeld, alleen logo en geluid

  • 15 December 2022
  • 9 reacties
  • 209 keer bekeken

Zelfde probleem hier. Na reset van de tv-ontvanger werkt het weer, maar slechts eenmalig. Hoe gaan we dit oplossen?

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 20 December 2022, 14:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Daacuso, welkom hier. 

Dus als je de ontvanger reset werkt Amazon Prime. Zet je de ontvanger uit en weer aan en je gaat naar Amazon Prime heb je weer geen beeld?

Heb je ook het modem herstart?

En welk type tv ontvanger heb je precies?

Bedankt voor het antwoord. Zojuist modem gereset, maar dat maakt geen verschil. Stroom van de tv ontvanger afhalen werkt, maar de volgende dag weer kijken en het probleem is weer terug. Ontvanger is een Arris vip 5202.

Reputatie 7
Badge +20

Zou je jouw profiel van gegevens willen voorzien. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. Dan ga ik kijken wat ik nog verder kan ontdekken. 

Gedaan! Hoor graag een eventuele oplossing. Stroom van de Arris afhalen is nog steeds het enigste wat werkt.

Reputatie 7
Badge +20

Stroom eraf is wat anders dan de reset die ik eerder voorstelde. 

Hoi @Daacuso, welkom hier. 

Dus als je de ontvanger reset werkt Amazon Prime. Zet je de ontvanger uit en weer aan en je gaat naar Amazon Prime heb je weer geen beeld?

Heb je deze stappen gevolgd of enkel stroom eraf? Want dan wil ik je vragen de reset uit te voeren. Dat zorgt vaak voor de oplossing. 

Excuses, niet goed gelezen. Maar gisteren reset uitgevoerd en vandaag start Prime ook gewoon weer op. Fingers crossed. Maar ziet er goed uit!

Reputatie 7
Badge +20

Top!

Reputatie 1

de decoder op nieuw op starten is bij mij ook gelukt

Let op: wel resetten en niet enkel maar opnieuw opstarten 🤪