Vraag

Beeld van Netflix blijft regelmatig even stil staan

  • 14 September 2023
  • 7 reacties
  • 43 keer bekeken

Beeld van Netflix blijft regelmatig even stil staan 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Dat is niet zo mooi Henk, is dat iets van de laatste tijd of speelt dit al langer? Hoe kijk jij naar Netflix, op de tv of bijvoorbeeld op een tablet?

ik kijk Netflix via kanaal 200 van KPN op de TV uiteraard. Van alles geprobeerd van de a=Arcadyan HBM2260 een frisse start geven tot uitloggen met mijn Netflix account, stekker van de ontvanger eruit gehaald voor 10 minuten, Glasvezel modem en de Experiabox V10 opnieuw opgestart, niets mocht baten.

Gisteravond wederom midden in de film haperde Netflix even. Tevens gisteravond tijdens een gewone uitzending ook haperend beeld gehad. De problemen met Netflix heb ik al een poos. 

Zou graag een oplossing hebben hiervoor.

Reputatie 7
Badge +13

Dan denken we even verder, zou je dan sowieso jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje geven? Kun je ook aangeven hoe de Arcadyan is verbonden met het modem van KPN? Is dat met een kabel of een draadloze verbindingsset? 

Arcadyan is verbonden met een UTP-kabel. Profiel is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +13

Dank je Henk! Ik kom geen gekke dingen tegen op de lijn of verbinding zelf. Heb je ook problemen tijdens het live tv kijken? Komt er wel eens een foutcode terug bij het kijken naar Netflix? 

Er komt tijdens het kijken naar Netflix geen foutcode. Wel had ik van de week bij het kijken naar een live uitzending ook haperend beeld. Dit komt overigens niet zo regelmatig voor als bij Netflix. Bij Netflix vrijwel elke keer dat we kijken naar een serie of film. Wat mij wel opvalt is dat dit ongeveer op de helft van de stream gebeurt.

 

Reputatie 7
Badge +13

@Henkie55 Ik heb je een privĂ©bericht gestuurd!Â