Beantwoord

Chromecaten niet meer zichtbaar in de itv app

  • 28 December 2022
  • 7 reacties
  • 78 keer bekeken

We hebben 3 Chrome casten in huis, normaal als ik via de app bovenin keek kon ik kiezen welke ik wilde verbinden. Nu zijn ze alle drie niet meer te zien, dit ook op andere telefoon en via de iPad. Is er iets veranderd zodat dit niet meer kan?

 

ik hoor graag wat ik kan doen, alvast bedankt 

 

Lieke

icon

Beste antwoord door PeterG 30 December 2022, 00:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Even 2 van mijn 3 chromecasten aan gezet en kan gewoon uit die 2 kiezen. Bij mij nu een chromecast v3 en eentje in een Android-TV. 

Er is dus geen algemene storing wat dat betreft. 

Hebben geen van je chromecasts verbinding als ze zijn ingeschakeld?

zie je ze ook niet actief in Google Home?

Welke typen chromecast zijn het?​​

Wel actief in Google Home, ik heb 2 chrome cast v3 en 1 Android in de tv zelf. Deze was altijd zichtbaar maar nu dus in de app niet meer.

Raar. 

Is de telefoon nog wel met je wifi verbonden?

Ik had het ook een keer en toen bleek m'n telefoon op 4G te staan. 

Overigens kun je op die televisie met Android-TV gewoon de KPN TV app zelf downloaden natuurlijk. 

 

Nee dat kon ik ook niet, het is geen WiFi van Kpn, het is in een vakantiehuisje en kan hier geen kpn krijgen.

maar daarom kon ik de app niet op de tv zetten.

Met de iPad doet hij het ook niet en daar heb ik geen 4g op.

misschien dat het daarom is, het kon altijd wel. Anders ga ik zaterdag even bellen met KPN

Bedankt voor je reactie!

Zit er in dat vakantie huisje een eigen internet. Of is dat gedeeld met het hele park? 

Bij centerparks is bijvoorbeeld het delen met aangemelde apparaten niet mogelijk.

Wel eigen internet van ziggo maar niet rechtstreeks van ziggo maar via tussenpersoon

Ik denk dat het thuis wel gewoon werkt. 

Maar op je huidige wifi ("publiek" gebruik want vakantiehuis waar ook anderen komen) is het geblokkeerd dat apparaten elkaar kunnen zien.