Vraag

Elke avond de melding "Sorry, kan de video niet laden"

  • 2 May 2024
  • 27 reacties
  • 212 keer bekeken

Reputatie 1

Iedere avond deze melding minstens 2 keer. Soms helpt op “afsluiten” klikken. Maar vaker moet ik via instellingen de App opnieuw installeren voordat het weer werkt. Op een Samsung 50Q64A in ieder geval ongeveer tussen 21: 45 uur en 21:55 uur (tijdens uitzending Vandaag Inside op SBS6) Daarvoor en daarna nog niet structureel opgemerkt.  

En voor het uitzetten van de TV moet je in de App helemaal teruggaan naar het hoofdmenu. Anders (uitzetten tijdens een uitzending op het beeldscherm) moet je bij het weer aanzetten van je TV de App opnieuw installeren.


27 reacties

Reputatie 1

Zonet weer twee keer achter elkaar op rtl 4 om 17:40 uur

Sinds gister avond heb ik exact hetzelfde. Ook Samung TV. SBS6 en kanaal daarna kan niet laden. rest werkt wel.

Reputatie 1

Gisteren zoals vermeld op rtl4. Rest van de avond geen melding gehad. ???? Bijzonder. 

Reputatie 1

Meerdere keren per dag deze melding op Smart TV App. Samsung 50Q64A. Verschillende zenders en tijdstippen. Zie meerdere personen met dit probleem op het forum. Enig uitzicht op verbetering? Ga nl. binnenkort verhuizen waar draden trekken heel lastig is. 

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic

Ik krijg deze melding ook sinds deze week op mijn telefoon als ik wil casten, kan video niet laden. 

Ook hier dezelfde problemen de afgelopen dagen. Net overgestapt naar KPN.

Service medewerker heeft aangegeven dat er geen storing is, maar blijkbaar is het wel een vaker voorkomend probleem.

 

Hopelijk is het snel voorbij met die storingen.

 

Ik krijg deze melding ook sinds deze week op mijn telefoon als ik wil casten, kan video niet laden. 

Hier het probleem als het goed is verholpen. Alles een keer uitgelogd. En dan opnieuw angemeld met abonnement nummer en toen werkte het weer. 

Ik krijg deze melding ook sinds deze week op mijn telefoon als ik wil casten, kan video niet laden. 

Hier het probleem als het goed is verholpen. Alles een keer uitgelogd. En dan opnieuw aangemeld met abonnement nummer en toen werkte het weer. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Hi @G. Kuus en de rest. Allereerst. welkom hier.

En het belangrijkste: werkt alles bij jullie inmiddels weer en nog steeds? 

 

Reputatie 1

Hi Alex,

gisteravond alleen opgenomen programma’s gekeken en daarmee de melding niet gehad. Krijg de indruk dat het alleen is met direct kijken wat wordt uitgezonden. Meldt mij weer als ik de melding met meer gegevens. 

Reputatie 1

Zonet, 5 minuten geleden wederom deze melding kijkend naar rtl4 (Nu op TV) Enter en alleen het geluid komt terug. App opnieuw geïnstalleerd en het werkt weer. 

Reputatie 1

En vanavond om 22:25 op sbs6 de melding. Ditmaal “afsluiten” en het werkt weer. 

Reputatie 1

Wederom melding op rtl4 om 17:35 uur!!!

Reputatie 1

En om 17:54 wederom melding. Dit werkt dus gewoon niet. App weer opnieuw moeten installeren. 

Reputatie 1

En nog maar een keer 17:56

Reputatie 1

Nog maar een keer: 21:50 uur

Reputatie 1

Hi Alex,

gisteravond alleen opgenomen programma’s gekeken en daarmee de melding niet gehad. Krijg de indruk dat het alleen is met direct kijken wat wordt uitgezonden. Meldt mij weer als ik de melding met meer gegevens. 

Zie mijn meldingen hierna.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @G. Kuus, voor mijn zekerheid, op de Smart app nog steeds? En nog steeds de Samsung 50Q64A? 

Mag ik weten hoe de televisie is aangesloten om de modem? WiFi of met een netwerkkabel? Mag ik ook weten welke modem je hebt en of je gebruikt maakt van bepaalde routers of switches of onze eigen SuperWiFi's

 

Reputatie 7
Badge +24

 @Meppel7943 

Hi @G. Kuus, voor mijn zekerheid, op de Smart app nog steeds? En nog steeds de Samsung 50Q64A? 

Mag ik weten hoe de televisie is aangesloten om de modem? WiFi of met een netwerkkabel? Mag ik ook weten welke modem je hebt en of je gebruikt maakt van bepaalde routers of switches of onze eigen SuperWiFi's

 

Reputatie 1

Inderdaad de 50Q64A

v10 modem, WiFi met Devolo WiFi versterkers. Sinds gisteravond via UTP aangesloten om uit te proberen. Ben nu 4 dagen in het buitenland. Kom volgende week terug met testresultaten via bekabeld netwerk

Gisterenavond ook hier weer een paar keer vastgelopen.  

 

Ik zie mijn melding met foto van gisteren niet meer. Zijn foto's in dit forum niet wenselijk?

 

Groet.

Reputatie 7
Badge +24

Inderdaad de 50Q64A

v10 modem, WiFi met Devolo WiFi versterkers. Sinds gisteravond via UTP aangesloten om uit te proberen. Ben nu 4 dagen in het buitenland. Kom volgende week terug met testresultaten via bekabeld netwerk

Ik hoor het graag van je. 

Reputatie 1

Zojuist op rtl 4 de melding. TV is bedraad aangesloten. Alleen het geluid komt terug bij Enter  App opnieuw installeren en het werkt weer  

 

Reputatie 1

Half uurtje geleden nogmaals. Deze keer meteen weer beeld en geluid bij Enter.

Reputatie 1

Op dit moment melding op SBS6. App moet opnieuw geïnstalleerd worden

Reageer