Beantwoord

Foutmelding bij starten iTV app op Android telefoon

  • 1 September 2022
  • 8 reacties
  • 120 keer bekeken

Vandaag heb ik dit probleem gekregen.
Tot vandaag werkte het goed. Ik heb mijn telefoon uit en aan gedaan, maar dat heeft niet geholpen.
Mijn vrouw moest eerst een update uitvoeren, maar aansluitend kreeg ook zij dit probleem.

iTV app versie 7.5.6

Android 12

 

icon

Beste antwoord door Remco van KPN 5 September 2022, 17:36

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +13

@Frits van Leeuwen Welkom op het KPN Forum, heb je het probleem inmiddels kunnen verhelpen? Kreeg je de foutcode na een update van Android of van de iTV Online app zelf? Kun je toelichten wat de foutcode dan precies is geweest? Je kun ook altijd even een kijkje nemen in dit artikel op onze kennisbank: de iTV App van KPN

Ik heb 'smiddags gebeld en ik bleek niet de enige te zijn. Het was niet na een update. 

Inmiddels is het wel opgelost.

Reputatie 7
Badge +13

Fijn dat het weer werkt. Vermoedelijk dan toch een storing op het platform zelf Frits. Ik wens je een fijne avond en stuur gerust nog even een berichtje als ik nog iets voor je kan doen!

Wat moet ik doen? Heb een Android telefoon. Nooit problemen met deze app en ineens foutcode internal 72. Storing op het platform zelf? 

Reputatie 1

Hier ook... sinds gisteren. Heel forum doorgezocht, geen oplossing, niet bekend, enz...  #klantenservice weet het niet #gamaarweernaarziggo

Reputatie 7
Badge +13

Ik heb geen signalen in die richting ontvangen en ik zie ook intern daar geen storing voor uitstaan op dit moment ervaren jullie de problemen nog steeds? Ik zou sowieso dan kijken of er voor het besturingssysteem en de iTV app zelf een update beschikbaar is. 

Reputatie 1

Grappig, je collega in een andere draad zij dat er een storing was en deze is opgelost…

 

Reputatie 7
Badge +13

Ik kon daar op dit moment geen referentie meer naar vinden, maar het werkt dus wel weer?