Beantwoord

Haperend geluid na pauzeren Netflix

  • 27 December 2022
  • 2 reacties
  • 65 keer bekeken

Besten, zodra ik Netflix pauzeer en weer start heb ik last van slecht, haperend geluid. De tv en ontvanger uitschakelen helpt om dit op te lossen maar is uiteraard ongewenst en niet normaal. Ook bij doorspoelen (bv intro overslaan) gebeurd dit.

De HDMI poort wisselen tussen ontvanger en tv lost het probleem niet op. We hebben de tv-ontvanger rechtstreeks op de Experiabox aangesloten met een ethernetkabel.

we hebben een experiabox v10 en een Arcadyan HMB2260 ontvanger met productiedatum 17/03/2015 conform het kastje.

Hoop dat iemand een oplossing heeft.

icon

Beste antwoord door joop2011 28 December 2022, 16:56

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

In aanvulling op bovenstaande heb ik de Arcadyan ontvanger nog even gewisseld met de Arris VIP2952 V2 ontvanger (productiedatum maart 2017) en alle software gecheckt op up-to-date zijn maar het probleem blijft bestaan. Er klinkt een robotachtig, haperend geluid bij pauzeren en doorspoelen.

Reputatie 7
Badge +20

Als je een Smart tv hebt, adviseer ik om streamingdiensten via de Smart tv te kijken.

Doen wij al vanaf het begin (jan. 2013, toen alleen Netflix) en nooit problemen.

En bij HBO en Disney+ zelfs veel in 4K.

 

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12 (KPN router modem)?

 

Op zich is de Arris VIP 2952 een hele goede tv decoder.

De extra's zoals YouTube etc. is een extra service voor mensen die een “oude” of geen Smart tv hebben.

Het geheugen van de 2952 is eigenlijk te klein.

De Arris VIP 5202 is voor deze doelen beter.

Maar om die te krijgen moet je voor minimaal 6 maanden een 4K abonnement a € 2,50 per maand nemen en moet je KPN Hussel hebben en minimaal 100 Mb/s op je adres mogelijk zijn.