Vraag

HBO aangevraagd maar ik kan niet activeren?

  • 21 November 2022
  • 5 reacties
  • 49 keer bekeken

Ik probeer gebruik te maken van de HBO Max aanbieding. Ondertussen staat HBO Max tussen mijn pakketten in mijn KPN maar als ik HBO activeer dan krijg ik een melding dat ik geen HBO heb aangevraagd. Waar gaat dit mis? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Hallo @JZon heb je al wel een bevestiging gehad van KPN dat het pakket actief is?

Als je het menu van de decoder opent, staat je pakket er dan tussen bij de rubriek abonnementen?

 

Ja, hij staat als “geabonneerd” tussen mijn zenderpakketten en ik heb een bevestiging gehad.

Hallo @JZon je probeert dan toch niet de HBO-app op de tv te activeren, maar via de decoder?

Het helpt ook wel eens de decoder een frisse start te geven binnen het instellingen menu.

 

 

 

Hallo @JanD  ik probeer het HBO account te activeren via deze website, zoals in de mail staat welke ik heb gekregen als bevestiging. 

Reputatie 7
Badge +19

Hi en welkom @JZon

Ik hoop dat je er intussen uit gekomen bent met het activeren van HBO Max. Zo niet, je leest er hier alles over, inclusief hoe je HBO Max via KPN activeert.