Beantwoord

HBO activeren lukt niet, Turkse website wordt geladen

  • 27 September 2023
  • 13 reacties
  • 55 keer bekeken

Goedemiddag,


iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?


alvast bedanktĀ 

icon

Beste antwoord door Denniiss89 4 October 2023, 19:29

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Denniiss89, welkom op ons forum!
Dat is wel onhandig inderdaad! Dit zit hem vaak in een probleem met je IP adres, kun je het anders eens via mobiel internet proberen?

Ik heb het al op meerdere apparaten geprobeerd maar de foutmelding blijft aanhouden.

Ik zie graag je reactie tegemoet.

Reputatie 7
Badge +9

Heb je al geprobeerd de melding te vertalen, met bijv. Google Translate op de smartphone en de camerafunctie?

Reputatie 7
Badge +20

@Denniiss89Ā ook via 4G?

Reputatie 7
Badge +20

@Denniiss89Ā is het nog gelukt?

Sorry voor de late reactie. Nee kan hem niet activeren op geen enkel apparaat en als ik hem wil activeren moet ik op de WiFi zitten anders werkt het niet.

Heb je al geprobeerd de melding te vertalen, met bijv. Google Translate op de smartphone en de camerafunctie?

Dan staat er dat hbo buiten mijn regio valt.Ā 

Reputatie 7
Badge +9

heb je een VPN in gebruik? Zit je wel in Nederland?
Wat geeft https://www.watismijnip.nl/ aan voor provider, en voor IP-adres, waarbij je de laatste delen mag wegvegen.

heb je een VPN in gebruik? Zit je wel in Nederland?
Wat geeft https://www.watismijnip.nl/ aan voor provider, en voor IP-adres, waarbij je de laatste delen mag wegvegen.

Dan geeft die aan dat mijn IP-adres in Den Haag zit. Ik snap het niet aangezien ik alles via KPN zelf heb.

Reputatie 7
Badge +20

Ik kijk even mee @Denniiss89, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij ook je IP adres kunnen vermelden bij ā€œpersoonlijke opmerkingen"?

Ik kijk even meeĀ @Denniiss89, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij ook je IP adres kunnen vermelden bij ā€œpersoonlijke opmerkingen"?

ik heb nou mijn persoonlijke gegevens ingevuld.

Ik kijk even meeĀ @Denniiss89, kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?
Zou je daarbij ook je IP adres kunnen vermelden bij ā€œpersoonlijke opmerkingen"?

ik heb nou mijn persoonlijke gegevens ingevuld.

Het is me net gelukt. heb alle vpns uitgezet en nu kon ik mijn account wel activeren.

Bedankt allen voor het meedenken.

Reputatie 7
Badge +20

ah top! Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer