Vraag

HBO Max werkt niet

  • 16 November 2022
  • 1 reactie
  • 702 keer bekeken

3 mnd gratis HBO Max. 

Stappen doorlopen. Twee mails gehad. Een mail met de wijziging van mijn abonnement en pakketten. Een mail met hierin de activatie link. Echter als ik daarop klik krijg ik de melding dat HBO Max niet geactiveerd is. Raar, want ik heb wel de bevestigingsmail ontvangen. 


Tv modem opnieuw aan en uitgezet maar helaas ook zonder resultaat. 

Medewerker 45 min aan de lijn gehad, maar ook zonder resultaat. 

 

Iemand de oplossing? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @TanjavdG, het is druk op het moment, waardoor we later bij je topic zijn dan anders. 

Ik lees dat je HBO Max wilde activeren, maar dat dat niet lukte. Ben je intussen verder gekomen? Zo niet, raad ik je aan om deze stappen te volgen om HBO Max te activeren:

HBO Max activeren bij KPN

Als je HBO Max hebt besteld, wordt het toegevoegd als Entertainmentoptie bij jouw abonnement. Je ontvangt een aparte e-mail om het te activeren. Je volgt dan deze stappen:

  • Ga naar kpn.com/hbomaxactiveren
  • Klik op activeren en log in met je KPN ID
  • Activeer HBO Max bij KPN en volg de stappen om een account te maken