Beantwoord

Hoe kan ik gebruik maken van HBO Max via mijn tv-toestel?

  • 20 September 2023
  • 9 reacties
  • 111 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik heb sinds kort hbo Max via de hbo website besteld. Ik zou graag HBO max willen kijken via de tv maar dat werkt niet op de Arris vip 2952 ontvanger die ik heb. Ik kan mijn computer aansluiten op de tv maar doe dat liever niet.

 

Wat moet ik doen om een kpn ontvanger te ontvangen die wel in staat is om in te loggen op HBO Max? En belangrijker, wat kost het mij want ik moet waarschijnlijk een ander abonnement toch? 

@Sanne_M weet jij het antwoord?

Groet, Stef Ringoot 

icon

Beste antwoord door Ratonesque 20 September 2023, 12:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 5
Badge +1

Heb je niet toevallig een tv waar je de app op kan installeren. Of anders een Chromecast, dat zou de goedkoopste oplossing zijn.

Reputatie 7
Badge +9

Chromecast inderdaad, of anders overstappen naar TV+, daar zit de HBO-app op voorgeïnstalleerd. Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan, maar wellicht kan je ook nog korting krijgen op je internetkosten.

Reputatie 1
Badge

@Ronald31 neen ik kan het niet op mijn tv installeren. Ook een Chromecast heb ik niet. weet ook niet welke ik dan moet bestellen (Google Chromecast 4K met Google TV kost 70 euro) Maar Ik las ergens dat je ook je abonnement kan aanpassen en dan een nieuwe opzetbox krijgt. 

Reputatie 5
Badge +1

Ja de Chromecast 4k is wat duurder dan de hd versie, ik zou hem dan ook alleen kopen als je ook echt een 4k tv hebt. De hd versie is op Amazon nu 39,99

Reputatie 1
Badge

ik heb nu een Hussel Internet 100 Mbit/s en tv maar zie nergens op de kpn site een mogelijkheid om dat pakket aan te passen naar bvb tv+ en wat daar de kosten, voor en nadelen van zijn. 

Reputatie 7
Badge +9

TV+ kan je bestellen door naar de klantenservice te bellen. 0800-0402, is een gratis nummer.

Met tv-zenders kost het 12,50, streaming only is 3,50 p.m

Reputatie 7
Badge +20

Hi @StefR, ik zie dat @Ratonesque je al gewezen heeft op de optie om via onze klantenservice een TV+ abonnement te bestellen, top!

Daarmee kan je inderdaad HBO kijken (onder andere), dus ik hoop dat het inmiddels gelukt is om de bestelling te plaatsen 😊

Reputatie 1
Badge

@Maja_  ik heb nog geen contact opgenomen met de klantenservice. Doe dit deze week. Ik liep dit weekend wel binnen in een kpn winkel in Harderwijk maar daar konden ze me niet helpen. Kon enkel telefonisch via de klantenservice geregeld worden. (Omdat ze daar meer korting en acties konden bespreken en aanbieden… of is het aansmeren) 
 

Toch enigszins vreemd vind ik dit dan weer. Zo sterft de winkelstraat vanzelf uit. Want je ziet het overal niet alleen bij kpn. Waarom maken we alles toch steeds zo ingewikkeld? 
 

Uiteindelijk zal de bom wel eens barsten denk ik, want aan alles komt een eind. 

 

 

Reputatie 7
Badge +20

Hmm, ik snap dat je dit vreemd vindt, ik vind dat zelf ook aangezien ik niet wist dat er een verschil zou bestaan tussen het aanbod via de winkels en via de telefonische klantenservice 🤔 Dan toch maar even bellen dus!