Beantwoord

Hoe krijg ik Disney+ op tv?

  • 2 August 2023
  • 13 reacties
  • 2078 keer bekeken

Disney + is voortaan een zender op 206 maar hoe krijg ik die geactiveerd? Ik heb nu het abonnement bij KPN gezet maar de zender doet het nog steeds niet. En nee op mijn tv kan ik geen Disney app downloaden helaas

icon

Beste antwoord door PeterG 3 August 2023, 21:05

Bekijk origineel

13 reacties

https://forum.kpn.com/streaming-122/disney-bij-kpn-563253

Ja die informatie had ik al gelezen. Maar die 206 zender van Disney werkt dus blijkbaar niet zonder app? 

Daar lijkt het op.  Als je de TV+ ontvanger DIW7022 hebt kan je de Disney plus app gebruiken. De kanalen 200-210 zijn kanalen voor apps zoals Netflix.

Als je een Arris VIP2952, Arris VIP5202 of Arcadyan hmb2260 hebt kun je daarop Disney niet krijgen.

Als het abonnement aanpast via 0800-0402 naar KPN TV+ krijg je de DIW7022 op voorwaarden dat je huidige contract maandelijks opzegbaar is.

Je kan ook kiezen voor een Chromecast met Google TV (heeft een afstandsbediening)  extra informatie

Disney+ is een streamingsdienst. Geen zender.

Alleen als je een DIW7022 ontvanger hebt van kpn verwijst nummer 206 naar de app, die dan geopend wordt.

Op  ontvangers vip2952, vip5202 en hmb2260 is kanaal 206 alleen reclame voor het betalen van Disney+ via de kpn factuur. En kan je alleen kijken via de app in je smart-tv, tablet, telefoon, laptop.

Zelf heb ik ook een losse streamingbox. Maar in de vorm van de chromecast HD with Google-TV (en afstandsbediening) is dat wat minder prijzig.

De disney app in tablet en telefoon ondersteunt het gebruik van chromecast, maar als je de hierboven genoemde chromecast hebt gebruik je gewoon de daarin geïntegreerde apps. Als je er de KPN iTV app ook op zet heb je feitelijk ook nog eens een extra “ontvanger” zonder extra maandkosten à € 5.

Oké bedankt dan is het duidelijk en moet ik een Chromecast regelen 

Waardeloos dit weer, en altijd problemen met die streamingdiensten die je via KPN wilt bestellen.

Reputatie 7
Badge +24

Waardeloos dit weer, en altijd problemen met die streamingdiensten die je via KPN wilt bestellen.

Waar dit topic over gaat is geen probleem. Dit is gewoon hoe het werkt.

Waardeloos dit weer, en altijd problemen met die streamingdiensten die je via KPN wilt bestellen.

Waar dit topic over gaat is geen probleem. Dit is gewoon hoe het werkt.

 

Voor jou misschien, ik neem special een abonnement voor Disney+ en kan hem niet eens op mijn TV kijken. Vorige keer ook al met Amazon, daarom geef ik ook aan dat er altijd wel iets is met die streaming zenders. En als je 10 min na het afsluiten de aanvraag wilt annuleren, krijg je te horen dat dit niet mogelijk is.  Dus dan zit je er ook nog een maandje aan vast qua kosten waar je geen gebruik van kunt maken.

Het is geen zender @Utreg het is een app, via de app op je tv of op de KPN-decoder kun je verbinding maken.

 

Het is geen zender @Utreg het is een app, via de app op je tv of op de KPN-decoder kun je verbinding maken.

 

Goed man, je snapt wel wat ik bedoel. En nu zit ik weer met KPN te bellen omdat bij het aanvragen van Disney mijn ESPN ineens verwijderd is. Schiet mij maar lek...

Ja, er gebeurt wat geks als je ESPN Compleet hebt en daar dan los Disney+ bij aanvraagt @Utreg  Dan gaat ESPN ineens uit. 

Maar dat zal mogelijk ook komen omdat de combideal weer (veel) goedkoper is met die 2 dan beide los apart afnemen.

Bron: http://kpn.com/disney 

 

Ja, er gebeurt wat geks als je ESPN Compleet hebt en daar dan los Disney+ bij aanvraagt @Utreg  Dan gaat ESPN ineens uit. 

Maar dat zal mogelijk ook komen omdat de combideal weer (veel) goedkoper is met die 2 dan beide los apart afnemen.

Bron: http://kpn.com/disney 

 

En nu moet ik 4 weken wachten tot ik weer espn krijg, bizar.

Das rot. Gelukkig is er komend weekend geen Eredivisie. Via het schakelprogramma op ESPN, in het basispakket op 14, mis je gelukkig ook geen doelpunt. En ook niet met die nieuwe GRATIS app van ESPN: ESPN GOAL.

Reageer