Beantwoord

Ik kan geen series opslaan als favoriet bij het pluspakket op TV+ zonder zenders

  • 9 August 2023
  • 6 reacties
  • 83 keer bekeken

Sinds kort heb ik TV+ zonder tv zenders,  ik kan dus alleen streamen, maar wél gebruikmaken van het Pluspakket. Wanneer ik van het KPN pluspakket een serie uitzoek kan ik deze nergens bijv als favoriet opslaan en moet die dan dus ieder bezoek opnieuw opzoeken. Ook wordt nergens opgeslagen dat ik de betreffende serie aan het kijken ben,  ik kan tenminste nergens zien dat ik met een bepaalde series bezig ben en bijv kiezen om deze verder te kijken. Ook moet ik zelf onthouden bij welke aflevering ik was gebleven,  en kijk ik niet op dezelfde dag verder dan begint een aflevering zelfs weer van voren af aan. Ik vind dit echt ontzettend onhandig en vreemd!

Is dit allemaal wel in te stellen / op te slaan, maar zie ik die opties over het hoofd? 

Ik begrijp dat ik met TV+ zonder zenders minder mogelijkheden heb,  maar de mogelijkheden die ik noem lijken me toch passen bij minimale service?

icon

Beste antwoord door PeterG 10 August 2023, 01:14

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

De punten die u noemt heeft KPN gewoon niet. Ook niet als u wel de tv zenders van KPN zou hebben.

Klopt. Dat zit er niet in. Tegenwoordig schrijf ik maar even op met welke serie ik bezig ben.

Momenteel is dat Absentia. Een hele goede drama / misdaad serie.

De punten die u noemt heeft KPN gewoon niet. Ook niet als u wel de tv zenders van KPN zou hebben.

De kijkgeschiedenis wordt niet bijgehouden,  ook niet in bij TV+ incl zenders? Wat vreemd! Wordt dan hoog tijd dat KPN die optie toevoegt. Op z'n minst dat op het startscherm zichtbaar is welke series of films je gestart bent...

Reputatie 5
Badge +5

@Hilde83 zou inderdaad wel goed zijn dat deze mogelijkheden beschikbaar worden. In de itv app kan je in iedergeval wel zien bij welke aflevering je bent gebleven en hoever ook bij +pakket.

 

@Hilde83 zou inderdaad wel goed zijn dat deze mogelijkheden beschikbaar worden. In de itv app kan je in iedergeval wel zien bij welke aflevering je bent gebleven en hoever ook bij +pakket.

 

Omdat ik "TV+ alleen streamen" heb kan ik helaas geen gebruik van de itv/kpn app... zou wel handiger zijn!

ook niet in bij TV+ incl zenders?

Pluspakket on demand is pluspakket on demand. Of je het nu met of zonder pluspakket zenders hebt.

Maar ik heb ook opnemen dus heb daarin ook leuke serie van zenders.

Verder hier Videoland, Netflix, NLziet (zeer veel series van NPO, RTL en Talpa zenders).