Beantwoord

Kan ik opnemen, terugkijken en vooruitspoelen met Viaplay bij KPN?

  • 24 September 2023
  • 6 reacties
  • 559 keer bekeken

Ik heb een viaplay abonnement maar kan uitzendingen via de TV (KPN abonnement) niet opnemen iets later opstarten, terug en vooruitspoelen etc. Is dat normaal via KPN?  Bij mijn ziggo-abonnement was dit geen probleem. Bovenstaande foutcode wordt getoond als ik wil bijvoorbeeld de F1 wil opnemen. 

 

icon

Beste antwoord door Jeroen van KPN 29 September 2023, 11:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @El Zeo lukt het wel als je het via de Viaplay-app op de smart-tv wil doen?

Opnemen gaat niet maar terugkijken wel via de app. 
dank voor de tip. ! 

Dat had ik overigens zelf kunnen bedenken omdat ik via laptop en Viaplay website vanaf begin aan het kijken was! 

Reputatie 7
Badge +20

Opnemen gaat niet maar terugkijken wel via de app. 
dank voor de tip. ! 

Dat had ik overigens zelf kunnen bedenken omdat ik via laptop en Viaplay website vanaf begin aan het kijken was! 

 

Opnemen kan zo wie zo niet.

Op kanaal 225 mag alleen de formule 1 op zaterdag en zondag worden uitgezonden.

Meer mag niet van ViaPlay.

 

ViaPlay is net zoals Netlfix, etc. een streamingdienst.

Ik zie dat je de app al hebt, daar kan je series, films en sport op zien (ook terugkijken).

Ik dacht F1 tot 1 week. 

Reputatie 7
Badge +22

Ik dacht F1 tot 1 week. 

@joop2011 Alle sporten F1, darts etc blijven maar 48 uur op de streamingdienst om terug te kijken. Series, films en docu’s blijven er wel langer opstaan. Ligt eraan tot hoe lang de licentie geldig is. 

Reputatie 7
Badge +20

@Dennis Schreve 

48 uur is niet lang.

Maar eind november stop ik zelf met ViaPlay en hoop volgend jaar naar F1 tv pro te kunnen gaan. 

Reputatie 7
Badge +19

Als je geen KPN TV+ box hebt, kijk je Viaplay met behulp van de tv-ontvanger op kanaal 225. 

Je kunt tv-zender 225 niet opnemen, later terugkijken, vanaf het begin starten of buitenshuis kijken. Je kan de race wel 48 uur lang terugkijken als je de Viaplay app gebruikt.