Beantwoord

Kan Viaplay niet opzeggen in Mijn KPN

  • 28 November 2022
  • 2 reacties
  • 48 keer bekeken

geprobeerd om in mijn KPN viaplay op te zeggen doch i.v.m. “lopende bestelling” ergens gelezen dat hier een glasvezel aansluiting die tzt 'n keer gebeurd mee bedoeld word vrijdag 25-11 via 0800-0402 geprobeerd kreeg medewerker aan de lijn die niet deskundig genoeg was en bovendien niet te verstaan moest er een collega bij halen  en ik zou een sms krijgen als de wijziging was ingevoerd.U raad het al NIET DUS. vandaag 28-11 weer gebeld na inspreken mijn vraag “opzeggen Viaplay” via computerstem dat dat via mijn KPN kan hierna word verbinding gebroken.  hetzelfde verhaal s’middagds nog een keer het zelfde. Het probleem is dat dit niet via inloggen in “Mijn KPN”kan omdat er een regel bovenstaat dat ivm een lopende bestelling (glasvezel waarschijnlijk) niets kan wijzigen. Noemen we dit klantenservice?      Probleem is er dus nog steeds kan geen Viaplay uitzetten. misschien contract uitzitten en een andere provider zoeken met betere toegangkelijkheid en deskundige medewerkers.  

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 4 December 2022, 15:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

@J. Andrie 

Vul je gegevens van je profiel van dit forum zo compleet mogelijk in.

Alleen de moderater (medewerker KPN) kan die inzien.

Dan kan de moderater het voor je nakijken en erop terugkomen.

Door de drukte kan dit enkele dagen duren. 😉

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @J. Andrie, welkom. 

Bij een lopende order kunnen er geen wijzigen plaatsvinden helaas. :( 

Wanneer wordt glasvezelverbinding opgeleverd? Heb je daar een idee van?