Beantwoord

KPN iTV app problemen icm iPad Pro

  • 23 February 2023
  • 1 reactie
  • 50 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +3

Ik ervaarde vanavond tijdens het kijken naar een voetbalwedstrijd een aantal problemen met de KPN ITV App op de iPad:

  • Beeld wordt af en toe wazig
  • Beeld stopt, wordt zwart en gaat daarna 10 tot 15 seconden terug (een enkele keer zelfs een paar minuten) en speelt daarna weer verder. Vervolgens weer hapering, slaat tijd over en is dan weer actueel (gevolg vanavond: doelpunt gemist☹️)

Het is een iPad Pro, IOS versie 16.3.1, 80Gb vrije ruimte, via Wifi aangesloten op de FritzBox.
Gemeten downloadsnelheid 100MB.

Ik heb de app verwijderd (incl bijbehorende gegevens) en opnieuw geïnstalleerd en ingelogd. Geen verbetering.

De tweede helft heb ik tegelijkertijd de app gestart op de Android tablet van mijn vrouw, met hetzelfde TVkanaal. Die loopt vlekkeloos.

Wat kan het probleem zijn?

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 26 February 2023, 20:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hi @MinneH! Wat gek dat dit alleen op de iPad speelt. 😕 Wat als je de beeldkwaliteit lager zet, gaat het dan wel goed? Dit kun je doen als je een programma aan het afspelen bent en op het tandwieltje klikt. 

Mocht dat niet werken, zou je de iPad dan eens opnieuw op willen starten? Benieuwd of het dan soepel draait.